'three'

4.6K 255 70
                                    

deukkim: noona* mı? öğk.

(noona: kore'de erkeklerin kendinden büyük kızlara sesleniş biçimi, abla.)

jungkook gördüğü mesaj ile gülümsedi. sanırım ona abla demesini sevmiyordu, ve ona bir süre bu şekilde seslenecekti.

jeonjung: öğk mü? neden öğk dedin ki noona? yoksa sana noona dememi istemiyor musun noona? nasıl istersen noona.

deukkim: şuan gerçekten ablasına yalakalık yapan küçük kardeş gibisin. sus jeon, ve bana noona deme.

jeonjung: ama benden büyüksün ve adını bilmiyorum, bu yüzden sana noona demem gerek.

deukkim: tamam, de o zaman.

jeonjung: :)

jungkook telefonu cebine koydu ve sınıfına gitti. sırasına oturacak iken masasında bir not gördü;

jeon,

ilk dersiniz edebiyat.

sakın okuldan kaçayım deme, aslında bunu sana dm'den yazacaktım ama,

böyle daha hoş.

dediğim gibi, sakın dersten kaçma.

seni izliyor olacağım.

-deukkim

bu not-mektup tarzı yazı hoşuna gitmişti, neden bilmiyordu. onu nasıl izleyecekti ki? o ondan büyük değil miydi?

yoksa yalan mı söylüyordu? bu yazdığından sonra yalan söylediğine bahse girerdi.

jeonjung: yalancısın.

deukkim: anlamadım?

jeonjung: aynı yaşta, hatta aynı sınıftayız değil mi?

jeonjung: hadi ama artık, kendimi göster. daha dün baba mesaj attın ama, ben seni merak ediyorum.

jeonjung: söylediklerine göre de beni tanıyorsun; kimsin sen?

jeonjung: yoksa rosé ve lalisa siz misiniz? sizi küçük şeytanlar. siz olduğunuzu anlamalıydım.

gülümseyerek jungkook'un kendi içinde yaşadığı ufak karmaşalı mesajlarını okuyordu jennie.

bir bakımdan pot kırmıştı, ancak jungkook bunu anlamayacak kadar saftı.

deukkim: gerçekten o(nlar) değilim ve senden bir üst sınıftayım.

jeonjung: şube kaç?

deukkim: söyleyeyim de beni bul demi.

jeonjung: ulan özelliğin olarak hiçbirşey bilmiyorum, bir kızsın onu biliyorum. nasıl bulmamı bekliyorsun?

deukkim: bilmediğin çok şey var, zamanı gelince öğreneceksin.

jeonjung: hoaydaaa

jeonjung: başladık yine.

deukkim: söylemeyeceğim jungkook, sonra konuşuruz.

deukkim çevrimdışı.

jeonjung: şansıma s*çayım ben zaten.

jeonjung çevrimdışı.

-

biraz saçma yazayım ddm.
-jenkooksdaughter

rabbit boy 真 jenkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin