Tony hızlıca eve grip odasına yöneldi üstü başı darma dağındı bir duş yapsa mantıklı düşüne bilirim belki diye aklımdan geçirdi . Kıyafetini çıkarttığı an manzara karşısında sinir krizlerine girdi . Vücudunun belirli yerlerinde morluklar vardı
*Bunlar da ne ! *" Diyerek aynaya doğru yaklaştı eliyle morluklarına dokundu "
*Bu gördüğüm ve yaşadığım olay sadece saçma bir rüya değilmiş demekki * "diyerek yatağa oturdu elleriyle bir süre yüzünü kapattı oan sinirden ağlamaya başladı sonra ayağa kalkıp gardorabın aynasına yumruk attı ve cam tuzla buz oldu "
*Lütfen yaşadıklarım rüya olsun .. lütfen! *" Diyerek bağırdı veağlamaya devam etti "* Steve neredesin !*...
Kim di bu adam neden böyle bir saçmalık yaptı ? Sinirden kafayı yiyen Tony evde dura mayacağını anlayınca dışarı çıkmak için kapşon unu giydi en azından morlukları bir süre görmezdi . Yolda yürürken kim olabileceğini yüzünü hatırlamaya çalışıtı Tek hatırladığı o yeşil gözlü kız ve bir süre sonra yaşadığı iğrenç olaydan kesintiler.
~
*Bucky ! *" Diye seslendi Steve başka çağresi olmadığını hissediyordu "
Bu seslenme sonrasında Bucky odaya girdi .
*Bir sorun mu var Steve? Neden çağırdın*
Steve yutkundu
*Bucky...beni bırakırsan tekrar beraber olabiliriz *" dedi gözlerinin dolduğunu görmesini istemiyordu"*Pek inandırıcı gelmedi*"dedi ve kafasını çevirdi tam odadan çıkacakken "
*Bucky dur gitme... bâri Yanımda kal lütfen tek başıma sıkılıyorum* "dedi ve Bucky'nin gözlerine baktı . gözlerinin içinde bir boşluk vardı sanki en güzel duyguları kaybolmuş yerine öfke sinir dahada bastırmıştı
*Peki kalırım *" dedi ve Steve'in yanına uzandı "
*Sarıl bana*" dedi Steve Bucky şaşkın bakışlar attı"
*Gerçekten mi?*" diyerek gülümsedi ve ona sarıldı
Steve yanına uzanan adamın ona ne kadar narin yaklaştığını fark etti o an o gözleeindeki öfkenin de parlamadığını hissetti. Neden böyle bir şey dedigi hakkında fikir sahibi değildi Sanırım Tony'i çok özlüyor olmalıydı bir boşlukta olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIRAK PEŞİMİ !
FanfictionPiskopat mısın ? uzak dur ! kimseye zarar vermeni istemiyorum ...