(Ara Bölüm)

266 13 1
                                    

Hızlıca oturduğu yerden kalktı buz dolabını açtı yarım şişe dolusu viskiyi alıp kafasına dikti dolabı kapatarak Steve'e doğru yürüdü .

*İstermisin ? Yoksa hepsini tek başıma içeceğim*"dedi Tony

*Hepsini içemezsin "diyerek gözlerini dikti" bırak o şişeyi *"dedi .Tony bırakmaya niyetli değildi omuz silkerek arkasını döndü . Steve ayağa kalkarak Tony'e doğru yürüdü Tony anlamadan elinden şişeyi aldı.

*Hepsini içmişsin*"diyerek kaşlarını çattı Steve"

*Şu son yudumuda içsey dim bari*"dedi sinirlenen Steve şişeyi masaya koyarak koltuğa doğru yürüdü oturdu ve televizyon izlemeye başladı "

* Kocaman adamsın bana trip atacağını söylememe*

*Trip değilde dün yaşadığımız şu olay hala aklımda hemde fazlasıyla kemiriyor kim k-* "derken Tony Steve'in dudaklarına yapıştı nefes almak için durdukları da"

*Şu yarım kalan işimizi halledelim tehdidi boşver şuan benim derdim sensin*"diyerek tekrar yapıştı o kiraz dudaklara.

*Seni çok seviyorum Tony*"dedi o sırada Tony Steve'in bedenine dikmişti gözlerini

*Bende seni çok seviyorum Steve ... Hadi su yarım kalan işi bitirelim*

~

Yere oturmuş duvara yaslanmıştı ağlamaktan şişen gözleriyle elindeki kağıda baktı. Amy Bucky'den uzun süredir ses çıkmadığını fark edince odanın kapısını çaldı ve kapıyı açarak sessizce içeri girdi. Amy gördüğü manzaraya dayanamadı. Hızlıca Bucky'nin yanına oturdu . Eliyle göz yaşlarını sildi.

*Sen ağlama lütfen benim canım yanıyor*" diyerek Bucky'nin ellerini tuttu .Bucky hafifçe kafasını kaldırıp bir çift yeşil gözlerin dolduğunu gördü"

*Ben iyiyim Amy lütfen sen ağlama*" diyerek duvardan çekilerek ayağa kalktı .Oysaki ayakta durmaya hali bile yoktu zor zar doğruldu Bucky sonra Amy'nin elini tutarak onuda ayağa kaldırdı Ve ona sarıldı Amy göz yaşlarını tutamadı . İki elinin arasına aldı Bucky yüzünü parmaklarıyla Göz yaşlarını sildi sonra anlından öptü "

*Sende olmasan yanlızdım ....steve'i özledim sanırım önemli bir konu degi-*"demesine kalmadı Amy dayanamayarak Bucky'nin dudaklarına yapıştı Bucky anı bozmadı Amy bırakınca "

*Lütfen bir daha böyle bir şey yapma... Çok tuhaf hissettim*"dedi ve üzgün bir halde baktı Amy'e "

*Neden ? Seni sevmem sana değer vermem seni rahatsız mı ediyor?*" Dedi ve kollarını Bucky'nin üzerinden çekti "

*Hayır ama çok tuhaf hissettim ... Sana bir şey dicem ama dalga geçme ben ilk defa bir kızı öptüm*"dedi ve bir adım geriye gitti Bucky "

*İnanmıyorum sen ciddimisin * "dedi ve sırıttı"

*Hani dalga geçmiycektin karşıma geçip gülüyorsun*

* Ne dalgası ilk kız olmak çok güzel *", diyerek Bucky'e baktı gözleri parlıyordu . Bucky ise tuhaf hissediyordu. Amy tekrar yaklaştı ve Bucky'e sarıldı .

*Hadi geç uzan biraz iyi görünmüyorsun ben sana bir şeyler hazırlayayım*"dedi ve gülümsedi sonra Bucky'nin ayakta durması için belinden sarıldı yavaşça yatağa uzamasına yardımcı oldu gözlerini elindeki resime dikti "

*Bucky ver resmi yerine takayım bak duvarın orası boş kaldı "diyerek elinden resmi aldı ve bir bant ile oraya sabitledi."

*Yat şimdi ben sonra geleceğim *" dedi ve odadan çıktı"

BIRAK PEŞİMİ !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin