HAZIR OL

269 13 3
                                    

* hey hey heyy  bu gün büyük gün Amy *" diyerek sırıttı. istemsizce bakışlar atan Amy :"

*Bazen beyin'nini bir yerde unuttuğunu düşünüyorum ... Sence bu tuhaf mı? *" Diyerek gözlerini devirdi  Bucky'nin dediğini yapmak zorunda olduğu için  ,içinde bir vijdan azabı vardı "

*Abartma sana insan öldür ,yarala demiyorum " diyerek gülmeye başladı " ayrıca  şu yüzünü somurtma artık*"dedi ve eliyle Amy'nin yanağını okşadı .Amy sinirle kendini geri çekti ve gözlerini devirdi sonra odadan sinirle çıktı .

Bucky eline silahı aldı ve bezle güzelce sildi yüzünde saçma bir sırıtma vardı gözleri pekte iyi olayların olmıyacağını anımsatıyordu .

~

Steve acıyla inliyordu kafasını Tony'e çevirdi  ve kaşlarını çattı .

* Bunlar hep senin aklından çıkıyor... devam etme ! *"Diye bağırdı .Tony gözlerini devirdi.

* Huysuz , yaşlı ve kaçık olmak zorunda değilsin  korkak bir bebek gibi davranma. Ben de dayandım bu acıya... Devam et !*

*Hayır istemiyorum*

*İmkanı yok mecbursun bak bende var *"dedi ve kolunu açtı üstünde  "Steve " yazıyordu "  . Dövmeci bu  cekişmelerine dayanamadı elindeki iyneyi sertçe masaya koydu ve orta derece yüksek sesle:"

* Lütfen artık susun konsantre  olamıyorum ve canın daha fazla yanıyor * " diyerek  iyneyi tekrar eline aldı . Tony dövmeci haklı bakışları atarak Steve'in kolunu tuttu ve masaya doğru eğdi sonra masum bir yüz ifadesi ile "

*Üzgünüm siz devam edin ben tutucam onun kolunu*" diyerek sert bakışlarını tekrar Steve'e yöneltti"

* Ayrıca seni anlamıyorum senin ismin " 5 " harften oluşuyor. S-T-E-V-E  benim ismim ise " 4 " harften T-O-N-Y   bu kadar huysuzluk yapman çok saçma ya ismim uzun olsaydı ? *" Diyerek kafasını çevirdi  "

İşleri bittikten. Bir süre sonra çıktılar.

~

Elinde aldığı silahı beline koydu üstüne kapşonunu giydi şapkasını kafasına geçirdi ve  odadan çıktı.

*Amy!...Amy! Nerde bu kız cildiricam*" dedi ve arkasında birinin durduğunu fark etti kız korkunun sinire vurmuş haliyle baktı Bucky'e . Bucky yavaşça arkasını dönerek kızın yeşil gözlerine baktı korkutugu belliydi hatta bir okadar sinirli.

*Bak şuan kimse ölmiycek söz veriyorum sadece Steve'i kaçıracağım  ve zaman azalıyor şuan bulundukları yerden ayrılırsa halledemem *

*Ya sonrası şuan kimse ölmeyecek  demen bile inandırıcı değil*

*Sonrasına zaten seni katmıyacağım seni tehlikeye sokamam bu benimle son kez konuşuyorsun demek *"dedi. Bucky .Amy sinirini mimiklerine yansıttı  "

*Seni asla. Yanlız bırakmam hayır*"dedi ve elleriyle Bucky'nin yakasını tutu"

*Saat 5 ten sonra evde olma*"dedi ve cevap vermesini beklemeden evden hızlıca çıktı aradan fazla bir vakit geçmeden. Amy'de evden çıktı."

Bucky kafasına koymuştu yapması gerekti imkansız değildi zaten gözü hiç bir şey görmüyordu herkesten kaçıp saklana bilecek bir kapasiteye sahipti hızlı ve zekice aklını kullanarak gözleriyle mesafeyi ölçtü  ve Tony ile Steve'in sokağın sonuna gitmesini bekledi. Kısa bir süre sonra kulağındaki kulaklıkla Amy'e işaret verdi .

Amy aniden Tony'in önüne çıktı

* Siz ünlü işadamı Tony stark olmalısınız ben sizin büyük bir hayranınızım *"diyerek oyalamaya çalıştı o sırada Bucky hızlıca Steve'in arkasından gelerek Eter döktüğü bezi Steve'in ağzına kapattı Steve kendini çekmeye çalıştı neredeyse kurtuluyordu Bucky'den güçlüydü ama etkili bir kokuya sahipti saniyeler içinde kendini saldı  Steve'i oldugu yere  sessizce yatırdı. Zaman kaybetmeden olduğu yerde Tony'i de bayılttı.
kiraladığı arabaya ikisini oturtularak  oradan uzaklaştılar.

BIRAK PEŞİMİ !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin