Cadoul/"Nu plecam astazi !"

318 7 0
                                    

Bianca:1, nu sunt c***a

Alina:Ba da !

Bianca:2, cine esti tu sa spui asta !

Alina:O fata carte stie secretul ! Stii ceva, hai te scuip !

Am uitat sa spun ca Alina este tiganca-indianca.Taica-su este indian si maica-sa tiganca.O auzim pe diriga(ne-am dat seama dupa tocurile pe care le poarta). In momentul ala toti am intrat in clasa cat de repede s-a putut ! Diriga intra in clasa si ne saluta.

D(diriga):Buna dimineata a x -a !spune pe un ton cald.

Ce s-a intamplat ? Diriga ne-a salutat foarte calm si nu cu urlete.

D:Poate, de fapt stiu ca va intrbati de ce v-am salutat pe un ton cald.Nu-i asa ?

Clasa toata:Daa !

D:Pai. Sunt insarcinata ! spune cu zambetul pana la urechi. Nu va voi mai vedea copii ! spune, iar dupa se intristeaza.

P.S.Am uitat sa mentionez ca diriga are 28 de ani.

Ne ducem toti si o luam in brate.Incet, pentru ca are deja 1 luna de sarcina.Ne va fi asa dor de ea.

D:Copiii ! Va iubesc, si imi va fi dor de voi. Pana voi veni eu inapoi, voi deja unii dintre voi veti fi in clase muult mai mari. Va rog, sa imi promiteti ca ma veti vizita !

Eu:Doamna, noi toti va vom vizita mereu. Nu-i asa ?

Ceilalti:Daa, normal ! 

Incepem ora.Ora s-a terminat si o imbratisam pe diriga. Mai avem o ora cu ea la 12. Trec toate orele pana la 12. Toti colegii am scris pe tabla...am scris pe pereti....i-am facut desene.....cadouri...pentru ca pleaca.Diriga intra in clasa.Dupa tot ce vede ramane uimita.

D:Copiii, va multumesc mult ! spune cu lacrimi in ochii.

Clasa:Nu aveti pentru ce !

Ora trece din pacate foarte repede.Orele s-au terminat si eu cu Alina, plecam acasa.Ajungem in fata blocului. Alina urca la 9, iar eu la 7.Apas pe clanta si usa este incuiata. Iau cheia din ghiozdan, mereu am o cheie in ghiozdan, si deschid usa.Ma duc imi las ghiozdanul si am duc sa imi fac un dus.Dupa ce am terminat de facut dus ma duc si imi pun sa mananc.Pana mananc se face 4.Pe usa intra mama putin cam speriata dar si fericita.

Eu:Buna mama ! spun si dau sa intru in camera dar ma striga mama.

Mama:Stai scumpo ! Trebuie sa vorbim !

Eu:Ok  !

Ma cam sperie ! Mergem in sufragerie. Ne asezam pe canapea.

Mama:Scumpo ! Imi pare foarte, foarte, foarte rau. Doar ca.....trebuie sa ne mutam in Constanta !

Eu:Poftim !!!spun cu lacrimi in ochi.

Dau sa ma duc in camera, iar la usa o vad pe Alina cu lacrimi in ochi.Vine la mine si ma ia in brate. Intram la mine in camera.

Alina:Deci, tu chiar pleci ? spune plangand.

Eu:Alina, te rog nu plange, voi mai veni pe aici ! Voi mai veni pe la tine,oricum o sa vorbim pe Facebook (Mihaela AC ), pe Instagram (miha_acg21 ), pe Twitter, avem pe ce sa vorbim, pe WhatsApp.Haide, nu plange.

Alina:Imi va fi dor de imbratisarile tale !

Eu:Off, si mie ! Am o idee.O sa stau aici pana imi voi termina liceul si.....o sa facem amandoua facultatea in Constanta.

Alina:Nu stiu ce sa zic !

Eu:Off !

Intra mama pe usa.Si are o cutiuta. Pare de un animalut, cred.

Mama:Scumpo, stiu ca iti e greu sa pleci de aici, sa lasi toate astea in urma si ca....o vei parasi. spune aratand spre Alina.Asa ca....ti-am luat ceva.

Imi  da acea cutiuta. O deschid si nu pot sa cred, este un catelus.

 Poza cu catelusul: 

 Poza cu catelusul: 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eu:Mamaa ! Este foarte, foarte frumoos ! Multumesc, multumesc muult !

Mama:Nu ai pentru ce scumpo. In fara de asta voiam sa iti spun ceva !

Eu:Te ascult !

Mama:Momentan nu vom pleca din Bucuresti.Dupa doua saptamani vom pleca.

Eu:Serios ?! Pfiuu.. !! spun si o iau in brate pe Alina.Mama ? Adica, numai plecam ?

Mama:De fapt, plecam ! Doar ca peste doua saptamani.

Alina se intristeaza !

Eu:Aha !

Mama:Fetelor eu va las singure.Va pup.

Eu&Alina:Si noi te pupam !

Mama iese din camera.

Alina:Ce nume ii pui ? 

Eu:Nu stiu....Puffy ?

Alina:Este un nume frumos ! 

Heeeeeey, ce facetiiii ?? La multii anii !! Scuzee pentru ca nu am mai postat dar este acea perioada cu tezele si cu mediile si cu invatatul.....si nu prea am avut cand sa postez in afara faptului ca sunt si racita. Da ai citit bine, racita, de 1 iunie. Pentru ca doctora nu raspunde la telefon. In fine.....voiam sa va multumesc pentru numarul de ochisorii de la cealalta carte.Si de la aceasta.Mai voiam sa va zic ca este foarte greu sa ai doua carti. Da stiu....mi-am facut "rau" cu mana ea :). Si...nu pot posta la amandoua de odata.Asa ca mi-am facut un mic "program".Adica, voi poate cate un capitol pe saptamana la amandoua carti.Voiam sa va zic sa va duceti si pe la @Leyla_Lia9  sa ii citita minunata carte: "Iubire neinteleasa- Cu Vlad Munteanu".Va avertizez, va iesi cu lacrimi :). Bine, pentu mine au fost muulte lacimi.Pai...inca odata La multi ani ! Sanatate, fericire si iubire pentru toti ! Va iubesc mult de tot pe toti ! Astazi ma duc in Afi Mall. Poate veniti si voi cativa "fani" de ai mei :)))). Poate veniti si ne intalnim ! 

Follow pe instagram : miha_acg21

Puuup

Relatia perfecta /w Vlad Munteanu (Wattys2018)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum