Sarutul perfect

291 5 1
                                    

P.s.ALEGETI IN COMENTARIII !

Din capitolul anterior:

Adrian POV

De cand am vazut.o pe Eva, am simtit o chimie pura.Este..este...este foarte frumoasa!

Irina POV

Adrian este super frumos, si chiar imi place de el.Dar cred ca acum Bianca nu mai poate de nervi. O iau pe Alina si mergem sus.
Alina:Norocoasoo !spune zambind.Ma bucur pentru tine !
Eu:Multumesc, dar am o MARE problema.
Alina:Ce problema ?
Eu:Nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Alina:Te ajut eu !
Ajungem in casa si mergem la mine in camera.Nu stiu cum sa ma imbrac:

(Voi ati ales doi !) 

Pana la urma hotarasc cu ce sa ma imbrac :

Pana la urma hotarasc cu ce sa ma imbrac :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alina:Fa, ai grijaa te violeaza alaa ! :)

Eu:Ha ha !

Mama intra in camera.

Mama:Scumpo, am...te cunosc,sii...cu ce baiat ?

Mama chiar ma cunoaste !

Eu:Pai......cu fratele dusmanei mele de moarte ?!

Mama:Poftiim ??Nu te las...

Eu:Mamaaa, nu mai am 12 ani sa imi spui cu ce baiat sa umblu si cu cine nu !

Mama:Irina, fara comentarii ! Ti-ai luat-o in cap ? 

Eu:Mama, in afara faptului ca mi-ai distrus viata din clipa in care ai spus ca plecam din oras, mai si tipi la mine?

Alina:Irinaaa ! Gata, termina-te !

Mama:Alina, te rog nu te baga dupaia cred ca o sa faca urat si poate se comporta la fel si cu tine ! Fii atenta nu te duci cu, NIMENI,NICAIERI ! S-a inteles ?

Eu:Mamaaa ! Ma duc cu cine vreau, cand vreau ! Ai inteles ! Mai lasati-ma ! Mama, nu o sa te iert niciodata, pentru faptul ca m-ai despartit de persoana care mereu ma intelegea ! De TATA !

Alina:Ceee ??

Mama:De ai aflat ?Te-a cautat ?

Eu:Mama, mai ai tupeu sa spui de unde stiu ?! MAI AI TUPEU SA VORBESTI ? Mama, cred ca ai uitat cati ani am !Cred ca ai uitat ca nu mai am 8 ani ! Nu mai am varsta la care trebuia sa suport tot! Nu mai am varsta aia ! Mama, vreau sa imi traiesc viata, nu ca tine !

In acel moment Alina imi da o palma dar incet !

Eu:De ce ai dat ?

Alina:Irina, de la nervi nu iti dai seama ce spui ! Gata !Termina-te ! O sa vorbiti dupaia mai calm !

Eu:Alina, du-te si tine-i partea !Du-te langa ea ! Ca sunteti acesi persoana ! Amandoua imi vreti  raul ! Plecati naiba din viata mea ! Mi-ati distrus viata !

Relatia perfecta /w Vlad Munteanu (Wattys2018)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum