Buna ! Ma numesc Irina si am varsta de 16 ani.Locuiesc in Bucuresti cu parintii mei.Sunt sigura la parintii.Mama are 32 de ani, da m-a facut la 17 ani.Tata este agent imobiliar si are o firma. El are varsta de 31 de ani..Sunt la sunt la liceul "Pentru Maior" pe Matematica-Informatica. Nu ma descurc foarte bine. Adica, nu prea am note bune, dar totusi trec clasele. Cu colegii ma inteleg chiar foarte bine. Am o prietena cea mai buna pe care o cheama Alina.Ea are parul blond, ochii caprui si este cam pitica.Uneori ii spun ca este pitica mea.
Sa inceapa povesteea !
Este luni, ziua mea preferata. Glumeam, urasc ziua asta, ziua mea preferata este vineri.Imi suna alrama, urasc cand se intampla asta ! O aman si ma dou jos din pat.Ma duc la baie, imi prind parul intr-un coc si ma spal pe fata.Dupa ma spal pe dinti.Ma duc la dulap si ma imbrac asa:
Dupa ce m-am imbracat ma duc in bucatarie sa mananc. Imi pun lapte, iar dupa si cereale.Dupa ce mananc ma duc in camera mea sa imi fac oribilul de ghiozdan.Ma duc la mama in camera si ii spun sa imi de-a cativa bani.Imi da 30 de lei. Ies din camera si bate cineva la usa. Ma duc, deschid si este prietena mea cea mai buna Alina.
A:Hai faa ca intarziiem !!
Eu:Hoo nebunoo !! Tu sigur ca intarzii la cat de pitica esti !! spun razand.
A:Ha ha, bine ca esti tu inalta nebunoo ! spune si se intoarce cu spatele.
Sar la ea in brate.
Eu:Nebuno, poate ca esti tu pitica, dar esti pitica mea !
A:Te iubesc !
Eu:Si eu !!
A:Bine, hai sa plecam ca intarziem si prima ora o avem cu diriga !
Eu:Aoloo, daa ! spun si incep sa fug spre lift si Alina vine dupa mine.
Intram in lift si ajungem jos. Pe strada o luam la fuga.Ajungem la timp, cand dam sa intram in scoala s-a sunat de intare ! Oh, nu cred ! Vine "sefa" liceului (mereu exista o "sefa").
Bianca:Hello ! Uite ca au venit si fetele astea doua.
Eu:Bianca da-te !
Bianca:Ca daca nu ce ?
Eu:Ca daca nu spun tot secretul.
Secretul este ca ramasese gravida cu profu de mate celalalt.In momentul ala se strang aproape toti colegii.
Loredana:Ce secret ?
Bianca:Daca o sa spui ceva, te distrug !
Eu:Vorbesti serios ? Nu te cred !
Alina:Irina, haide, nu merita o c***a ca ea atentia noastra.
In momentul ala Bianca o prinde de mana pe Alina.
Bianca:Ce ai spus ?
Alina:Irina, haide, nu merita o c***a ca ea atentia noastra.
Bianca:1, nu sunt c***a
Alina:Ba da !
Bianca:2, cine esti tu sa spui asta !
Alina:O fata carte stie secretul ! Stii ceva, hai te scuip !
Am uitat sa spun ca Alina este tiganca-indianca.Taica-su este indian si maica-sa tiganca.O auzim pe diriga(ne-am dat seama dupa tocurile pe care le poarta). In momentul ala toti am intrat in clasa cat de repede s-a putut !
Heey ! A venit caitolul, scuze ca nu am postat ieri doar ca m-am dus la doctor si am facut si un referat in engeleza si nu am putut scrie.A daa, La multi ani miie !!! Daa, astazi este Sfanta Irina ! Nu uitati cititi si cealalta cartee ! Va puup.!! Daca v-a placut vreau si eu un vot mic !
CITEȘTI
Relatia perfecta /w Vlad Munteanu (Wattys2018)
Fiksi PenggemarIn "Relatia perfecta /w Vlad Munteanu" este vorba despre o fata pe nume Irina care are varsta de 16 ani si locuieste in Bucuresti. Ea este genul de fata cuminte care nu invata dar tot trece clasele :)).Restul vom afla in continuare impreuna.