Eu:Pentru Alina, fac orice !
Il iau pe Vlad si mergem la mine acasa unde il gasesc pe tata in living, se uita la televizor.Ma asez langa el si ii explic situatie.
Eu:De asta avem nevoie de bani astia ! Te rog, tata ! Salveaz-o ! Te rog !
Tata:Dar scumpo, sunt prea multi bani !
Eu:Stiu, dar te rog !
Tata:Bine ! Ii voi da bani maine !
Eu:Nici nu stiu cum sa iti multumesc !
Il iau pe tata in brate si ma duc in camera cu Vlad.
Eu:Vlad ?
Vlad:Da ?
Eu:Daca nu o sa reuseasca tratamentul ?
Vlad:Nu vorbi prosti ! O sa fie bine ! Este puternica ! Si daca este atat de scump, inseamna ca este bun !
Eu:Imi e frica ! Frica sa nu o pierd !
Vlad:Nu o vei pierde ! Gata, linisteste-te ! Si nu mai gandi negativ !
Eu:Iti multumesc ca esti langa mine !
Vald:Voi fi mereu langa tine !
Vlad ma ia in barte si ma simt protejata.
Alina POV
Parinti mei pleaca, iar eu cu Cristi ramanem acasa. Ne ducem in camera mea.
Eu:Cristi ? Daca o sa mor ?
Cristi:Poftim ? Cum sa mori ? Tu te auzi ce spui ?
Eu:Dar, daca nu va reusi tratamentul ?
Cristi:Iubire, din moment ce este chiar asa de scump, inseamna ca este bun !
Eu:Imi e frica ! Frica ca o sa mor !
Cristi:Tu te auzi ?! Nu o sa mori !
Eu:Sper !
Cristi:Hai sa te fac sa razi !
Eu:Bine !
Cristi:Am avut o iubita, si avea si ea cancer si ce crezi a murit si mie chiar nu mi-a pasat de ea !spune razand si dupaia se opreste dandu-si seama de ce a spus.
Cum poate sa spuna asta ?
Cristi:Scuze, nu voiam sa spun asta !
Eu:Dar ai spus-o ! spune placand in baie.
Cristi POV
Nu pot sa cred ca am putut spune asa ceva ! Cat de prost sa fiu ? Doamne, nu ma va ierta niciodata ! Sunt un mare prost ! Stau in dreptul usii de la baie.
Eu:Alina, scuze ! Chiar nu am vrut sa spun asta ! Stiu, ca acum nu vrei sa mai vorbesti cu mine ! Dar, te rog ! Nu am vrut sa spun toate chestiile alea ! Sa nu faci vreo prostie din vina mea ! Sunt Bou cu b mare !
Alina:Stai linistit, nu imi voi pedepsi viata din cauza unui porc ! Te rog, frumos, sa pleci si sa nu ma mai cauti ! A fost totul prea din senin ! Nici nu ne cunosteam ! Te rog sa iesi din viata mea si ma uiti !
Eu:Alina, haide, te rog ! Te inteleg !
Alina iese din baie si se uita in ochii mei, iar eu in ochii ei inlacrimati.
Alina:Pleaca ! Am grabit lucrurile ! Uita-ma ! Nu ma mai cauta ! O sa treaca !
Eu;Bine ! Iti respect decizia ! Dar, te rog, nu iti risca viata !
Alina:Pleaca !
Eu:Bine !
Ma uit pentru ultima data in ochii ei ! Eu chiar o iubesc ! Chiar daca a fost asa prea din senin ! In zilelea astea m-a facut sa o iubesc ! Ajung acasa si ma duc in camera mea si incep sa plang ! Este prima fata care m-a facut sa plang !
Alina POV
M-am uitat pentru ultima oara in ochii lui ! Inca il mai iubesc, doar ca am grabit lucrurile ! Si acele cuvinte chiar au fost, ca o sageata in inima mea ! Ma duc in camera, ma trantesc in pat si ma uit pe telefon.Intru pe youtube sa ascult o melodie si dau de videoclipurile lui ! Doamne ! Inchid telefonul. Ma ridic din pat ma uit pe geam si incep sa plang.Deodata, ma ia cu ameteli si vad negru in fata ochilori.
Irina POV
Eu:Vlad, hai cu mine pana la Alina !
Vlad:Ok !
Ma duc pana la Alina. Intru in casa si am duc in camera ei ! Oh, nu
! Cand deschid usa o vad pe ea cazuta pe jos !Eu:Alinaaa ! spun tipand.
Te rog, Doamne !
Eu:Alinaa, trezeste-te !
Vlad:Au spus ca vin acum !
Eu:Adu un pahar cu apa !
Vlad aduce paharul cu apa si o stropesc pe Alina ! Tot nu se trezeste ! Ii masur pulsul ! Ii bate foarte tare inima ! Doamne ! TE ROG, SPUNE-MI CA NU ESTE GRAV !
Eu:Vald ! Ti-am spus ? spun cu lacrimi in ochii.
Vlad:Gata, linisteste-te ! O sa fie bine !
Eu:Alina, trezeste-te ! Haidee, nu ma lasa singura ! Vlad, unde este Cristi ? De ce a lasat-o singura ? Stia ca are nevoie de observatie !
A ajuns salvarea.Eu urc cu ea, iar Vald si cu Cristi vin cu taxiul ! Ajungem, si intram in spital.A ajuns si Vlad cu Cristi.
Cristi:Cum se simte ? Este bine ?
Eu:Serios, Cristi ? Stiai foarte bine ca are nevoie de observatie ! Unde te-ai dus ?
Cristi:Ne-am certat ! A spus ca daca moare ! Si mi-a spus... sa o fac sa rada si eu prost, am spus despre o fosta de a mea care a avut cancer si a murit ! Si am spus ca eu nu am tinut la fosta mea cand a murit !
Eu:Cristi ? Serios ?! Tu te-ai tampit la cap ? Din vina ta este aici ! Si nu te voi ierta niciodata pentru chestia asta ! NICIODATA ! Cum sa spui asa ceva ?
Cristi:A inteles gresit !
Eu:Si ce trebuia sa inteleaga ?Ce trebuia sa faca ? Sa rada ?
Cristi:Ai dreptate !
...
Au ajuns si parintii Alinei si tata. Vine doctorul !
Dr.:Buna ziua ! La Alina Pop ?
Eu:Da !
Dr.:Avem nevoie urgent de bani pentru tratament !
Eu:Ii avem ! Tata, da-i bani !
Dr.:Perfect ! Noi deja avem tratamentul dar nu tot ! Cealalta jumatate va veni maine ! O vom tine in spital 3 saptamani !
Eu:Trei ? Dar...de ce trei ?
Dr.:Pentru ca tratamentul dureaza 5 luni.3 saptamani, ii vom da noi medicamentele si sa o tinem sub supraveghere medicala !
Heei ! Am revenit si cu aceest capitoll ! Oare Cristi cu Alina se vor mai impaca ?Oare Alina o sa mai traiasca ? Veti afla din capitolele urmatoare ! Nu uitati de un vot daca va place si sa imi dati follow pe instagram mihaelaaa_irinaaa215 ! VA IUBEESC !
#Capitol_editat
#1080_cuvinte !
CITEȘTI
Relatia perfecta /w Vlad Munteanu (Wattys2018)
FanfictionIn "Relatia perfecta /w Vlad Munteanu" este vorba despre o fata pe nume Irina care are varsta de 16 ani si locuieste in Bucuresti. Ea este genul de fata cuminte care nu invata dar tot trece clasele :)).Restul vom afla in continuare impreuna.