La media este Bianca.
Din capitolul anterior:
Eu&Alina:Si noi te pupam !
Mama iese din camera.
Alina:Ce nume ii pui ?
Eu:Nu stiu....Puffy ?
Alina:Este un nume frumos !
Eu il iau pe puffy in brate ! M-am mai bucurat cand am auzit ca plecam peste doua saptamani.In timp ce gandeam, vad ca Puffy nu mai este la mine in barte, si nici Alina nu mai este in camera mea ! Doamne, ce nebuna !! Fug, si ies pe usa.O vad pe scara, i-a liftul ! Nu Alina, nu te rog !
Eu:Alinaa, staaai !!!
Ma suna pe camera !
Alina:I-a uite !!
Imi arata ca se duce la parter ! Nuu !!
Eu:Alina !! Nu mai ai vorba de la mine ! Te roog nuu !!
Alina:Te iub ! spune si inchide !
Chem liftul in disperare !Pana la urma vine sus ! Intru in lift ! Merg jos ! O vad pe Alina cum fuge pe strada din fata cu Puffy in brate !Alina nu ! Fug cat ma tin picioarele !Eu:Alinaaaa !! Staai !! Alinaa, te roooooog staai !spun tipand si brobabil m-a auzit mama !
Alina se opreste ! Fug repede la ea !
Eu:Alinaa ! De ce ai facut asta ?spun luandu.l in brate pe Puffy.
Alina:Pentru ca voiam sa te fac sa razi, erai prea posomorata!spune uitandu.se la mine cu fata de copil.
Eu:Sa nu mai faci asta !
Alina:Bine, nu o mai fac!
Eu:Off, nu stiu ce m.as face fara Puffy si fara o nebuna ca tinee !!
Dam sa trecem strada si in fata noastra este....oh nu..Bianca ! Nici acasa nu pot scapa de eaa ?!😑
Bianca:Te.am prins !spune zambind.
Eu:Bianca, termina.te ! Esti o criminala, nu vreau sa te vad date!!
Bianca se uita la mine si dupa ma impinge.Puffy era sa cada din bratele mele fix in fata masini. Noroc cu Alina ca l.a prins.PANA AICI !
Eu: 1.TU esti o curva ! Daca Puffy patea ceva din cauza ta, nu te mai puteam ierta.
Eram gata sa o ciufulesc dar in acel moment apare un baiat super frumos❤👑.
X:Bianca, las.o in pace !
Bianca:Adrian, nu te baga.
Adrian:Scuze pentru...sora mea.
Whaaat !?? Sora luui ??
Eu&Alina:Sora ta ?!
Adrian:Da ! Ce sunteti asa mirate ?
Eu:Am.....
Bianca POVFrati-miu a cam pus ochii pe urata asta !Dar o sa.i scot eu indragosteala de fata asta din cap.Ce naiba vede la ea ?
Eu:Adrian, haide !
P.S.Adrian:Adrian:Stai putin !Am..care este numele tau ?spune uitandu.se la Eva.
Nu...
Eva:Ma cheama Eva !
Adrian:Nu ai vrea sa iesi cu mine la un suc ?!
Eva:Nu vreau sa se supere sora ta !
Ai devenit desteapta. Bravo.
Adrian:Pe mine nu ma intereseaza ce face cu viata ei, si nici pe nu ar trebui sa se intereseze de viata mea!
Eva:Atunci..o sa ma duc sus sa ma schimb si..sa.l las pe Puffy.
Adrian:Ok ! Te astept !
Adrian POVDe cand am vazut.o pe Eva, am simtit o chimie pura.Este..este...este foarte frumoasa!
Irina POVAdrian este super frumos, si chiar imi place de el.Dar cred ca acum Bianca nu mai poate de nervi. O iau pe Alina si mergem sus.
Alina:Norocoasoo !spune zambind.Ma bucur pentru tine !
Eu:Multumesc, dar am o MARE problema.
Alina:Ce problema ?
Eu:Nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Alina:Te ajut eu !
Ajungem in casa si mergem la mine in camera.Nu stiu cum sa ma imbrac:
1.
2.
HEEEEEY.Am revenit. Scuze ca am lipsit dar..am avut putina treaba. Am primit un mesaj, daca voi face o carte despre/cu 5gang. Deci...daca facem 5k de ochisoriii, la aparea cartea cu 5gang.Voi..va trebui sa alegeti cu ce sa se imbrace Eva la "intalnirea" cu Adrian👑❤.Nu uitatii va iubesc si va multumesc ! Daaaa, le-am schimbaat, alegeti iaar !! Heeei ! Capitol editat din cazua ca pe Eva de fapt o chema Irina dar cu obsnuinta de la cealalta carte i-am spus Eva ! Ea acum este Irina !
Puuup
CITEȘTI
Relatia perfecta /w Vlad Munteanu (Wattys2018)
FanficIn "Relatia perfecta /w Vlad Munteanu" este vorba despre o fata pe nume Irina care are varsta de 16 ani si locuieste in Bucuresti. Ea este genul de fata cuminte care nu invata dar tot trece clasele :)).Restul vom afla in continuare impreuna.