Je to správné?

87 9 0
                                    

Byla fyzika. Seděla jsem v lavici a sledovala Luise. Byl zkoušený. Stál před tabulí a já jsem v jeho hlase cítila, že pořádně neví, co od něho chce učitelka slyšet. Bylo mi ho líto. Hleděla jsem na něho a hlavou mi běhalo spoustu myšlenek. Chvíli jsem dokonce měla chuť se zvednout a jít ho obejmout.
Od té doby co mě málem políbil jsme se docela odcizili. Už to prostě není jako dřív. I přes to jsem při pohledu na něho měla zvláštní pocit. Ale je tohle láska? Na tuto otázku jsem si nedokázala odpovědět.
  Přešlapoval před tabulí, byl tak strašně nervózní... Proč je sakra tak těžké vyznat se ve vlastních citech? Bylo mi jasné, že mám oba dva moc ráda, jak Luise, tak Simona. Ale který z nich je můj princ, o kterém jsem vždycky tak snila? Je to vůbec někdo z nich?
  Z uvažování mě vytrhl hlas učitelky, která se snažila Luisovi pomoci se vyjádřit. I ona věděla že je to moc chytrý kluk, ale poslední dobou byl nějak mimo. Ve škole se vůbec nesoustředil a jeho myšlenky stále lítaly někde jinde. Je možné, že je to všechno kvůli tomu co se stalo mezi námi? Opět jsem se zadívala na Luise. Tak moc jsem chtěla aby vše zase bylo jako dřív. A také aby jsem věděla, co k němu cítím. Doufala jsem, že jsem mu svým chováním moc neublížila...protože on si to nezaslouží. Vlastě mám chvílemi pocit, že si ho já vlastně ani nezasloužím. Měl by mít někoho, kdo ho bude opravdu milovat. Ale jsem to já? Cítím k němu něco víc?
  Než  jsem potkala Luise, byla jsem si ve svých citech jistá. Simon se mi líbí už strašně dlouho, ale potom do mého života vstoupil on...a všechno bylo úplně jinak. Možná že hlavním důvodem bylo to, že v tu dobu jsme se se Simonem dost odcizili. Luis byl od začátku strašně milý a usmíval se na celé kolo. Jeho úsměv mi pokaždé dokázal zlepšit náladu. Sice jsme se ze začátku vůbec nebavili, ale později jsme se sblížili a vše se zdálo ideální. V tu dobu se ale do mého života ale opět vrátil Simon, který vše zkomplikoval.
  Je ale normální se takhle ztrácet ve svých citech? A která možnost je správná?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 30, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•~How To Follow Your Heart~•Kde žijí příběhy. Začni objevovat