Legenda

103 7 0
                                    

Ana:Acum ca în sfârșit m-am întors la scoala trebuie sa caut mai multe detalii despre acele vise ciudate. Ma voi duce la biblioteca după ore.
În sfârșit s-au sfârșit orele mai sunt zece minute și trebuie sa vină Vlad după mine, acum mă întreb ce ar trebui sa caut mai exact.

Sorin:-Bună Ana.

Ana:-Buna Sorin. Ce faci?

Sorin:-Caut o carte.

Ana:-Despre ce?

Sorin:-O legenda.

Ana:-Ok, legenda?

Sorin:-Da, Legenda Lunii Sangerii.

Ana:-Luna Sangerie?

Sorin:-Da ai citit-o?

Ana:-Nu, dar pare interesanta.

Sorin:-Da e o poveste cu vampiri.

Ana:-Serios? Cu vampiri?

Sorin:-Da,știu ca probabil ți se par niște prostii, dar...

Ana:-Glumești? Iubesc cărțile cu vampiri.

Sorin:-Și tu ce cauți aici?

Ana:-Ei bine nu știu ce caut în realitate, caut informații despre cineva.

Sorin:-Despre cine?

Ana:-Probabil nu ai auzit despre asta, caut pe cineva numit Vier.

Sorin:-Vier?

Ana:-Da, știi cumva dacă exista aici vreo carte despre asta?

Sorin:-Nu știu cel mai probabil nu exista.

Ana:-Da, probabil ai dreptate.

Ana:-Bine eu trebuie sa plec fiindcă a venit fratele meu sa mă ia, pa Sorin.

Sorin:-Pa Ana.

Sorin:De ce căuta Ana informații despre Vier? De fapt de unde știe despre Vier? Se întâmplă ceva cu fata asta, nu e normala.

Ana:Sorin s-a purtat cam ciudat când am spus despre Vier, oare știe ceva despre ea? Se întâmplă ceva cu băiatul ăsta, nu e normal. Trebuie sa caut cât mai multe informații despre Vier, orice s-ar intampla.

Luna Sângerie (TERMINAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum