Casian

102 3 0
                                    

Vlad:Au trecut aproape doua săptămâni de când am avut acel vis ciudat, și nu s-a mai întâmplat nimic de atunci. Incep sa cred ca a fost doar un vis ce nu merita luat în seama.

Ana:-Vlad, hai la masa.

Vlad:-Nu pot sa cred ca deja e dimineață, nu am dormit toată noaptea, dacă ar fi acel vis real peste o săptămână ar trebui sa apară acea eclipsa de luna.

Ana:-Haide odată, dacă nu vi ramai nemâncat.

Vlad:Cobor repede și mă pun la masa, iar dupa mă duc cu Ana la scoala, e aproape Festivalul Iernii care se tine imediat după vacanta de iarna, iar cum facultatea mea și liceul lui Ana sunt conduse de același director, sau ceva de genul ăsta vom face totul la mine la facultate cu elevii de liceu. Ne vom petrece o săptămână în școală adormind pe unde apucam și cum apucam,cred ca va fi distractiv.

Vlad:-Ți-ai pregătit bagajul?

Ana:-Am uitat!

Vlad:-Poftim? Cum poate cineva sa fie atât de amețit?

Ana:-A fost o gluma, l-am făcut aseară.

Vlad:-Nu mai face astfel de glume.

Ana:-Ok!

Matusa:-Haideti copii trebuie sa mergeți.

Ana&Vlad:-Bine, pa matusa!

Matusa:-Pa copiii!

Ana:Abia am ajuns și am rămas mirata când am văzut ce mare este facultatea lui Vlad.

Ana:Abia am ajuns și am rămas mirata când am văzut ce mare este facultatea lui Vlad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sorin:-Hei buna Vlad, bună Ana.

Vlad&Ana:-Bună Sorin.

Bianca:-Hei, ce faceți?

Toti:-Bine, tu?

Bianca:-Bine, va asteptam, intram?

Toti:-Sigur!

Domnul Director:-Bună ziua elevi, astăzi o sa înceapă Festivalul Iernii. In aceasta seara o sa ne uitam la niște filme, va rog sa votați ce filme vreți sa vedeți.

Ana:Cu toții am votat, cele mai multe fete au vrut sa vadă niște comedii romantice, eu am vrut sa văd un film cu vampiri, însă am decis sa ne uitam la un film horror, spre bucuria băieților. Cam tot filmul m-am ținut de brațul lui Sorin, nu-mi pasa ce spun ceilalți dar chiar îmi era frica.

Sorin:Ana se tine strâns de brațul meu dând semne ca nu îi plăceau filmele horror.

Ana:-Sorin, te deranjează ca mă țin de brațul tău?

Sorin:-Nu deloc, defapt mi se pare foarte drăguț.

Vlad:-Hei, mai incet!

Ana&Sorin:-Scuze!

Luna Sângerie (TERMINAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum