Adevărul

73 2 0
                                    

Vlad:Am reusit oarecum sa scap de Regele Dominik ascunzandu-ma in spatele facultatii, dintr-o data o aud pe Ana care tipa, ma grabesc sa ma duc sa o salvez si cand intru in sala o vad pe Ana care tremura de frica, si pe Sorin care se pregatea sa o injunghie.

Sorin:-Îmi pare rau Ana, asta e ceea ce trebuie sa fac.

Sorin:Ma pregatesc sa o injunghii pe Ana, dar in spatele meu îi aud vocea lui Vlad care striga:

Vlad:-Las-o, sau te omor!

Ana:-Vlad, fugi, e periculos!

Vlad:Ma indrept spre Sorin si reusesc sa îi smulg cutitul din mana, apoi vad ca toti ceilalti incep sa isi revina.

Bianca:-Ce s-a intamplat?

Ana:-Bianca, esti bine?

Bianca:-Da, dar ce se petrece aici?

Ana:-Nici eu nu inteleg, dar e ceva periculos.

Vlad le prinde de mana pe Ana si pe Bianca si fuge cu ele, ajung acasa la ei si Vlad le zice sa nu lase pe nimeni sa intre.

Ana:-Vlad, dar cum se poate? Sorin chiar e un vampir?

Vlad:-Da, si tu esti tinta lui.

Ana:-Dar de ce?

Vlad:-Pentru ca tu esti Vier.

Bianca:-Cine e Vier? Credeam ca tu te numesti Ana.

Ana:-Stiu, nu prea am cum sa-ti explic, dar...

Bianca:Ana se prabuseste dintr-o data si nu prea pare ca se poate ridica, eu incerc sa o scol impreuna cu Vlad, dar nu are efect.

Vlad:Ana a lesinat iar eu cu Bianca nu stim ce sa facem, deocamdata am asezat-o pe pat, sper sa isi revina.

Ana:-Unde sunt?

???:-Vier in sfarsit te pot vedea complet.

Ana:Vad un baiat tanar c-am cu un an mai mare decât mine, are un par rozaliu asa frumos, are ochii verzi si poarta un costum roz.

Ana:Vad un baiat tanar c-am cu un an mai mare decât mine, are un par rozaliu asa frumos, are ochii verzi si poarta un costum roz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ana:-Cine esti?

Gabriel:-Numele meu e Gabriel, ma bucur ca in sfarsit te pot revedea.

Ana:-Gabriel? Numele tau nu-mi pare cunoscut, de unde ma sti?

Gabriel:-Promit ca iti voi explica totul, insa tu acum trebuie sa iti amintesti cine esti.

Ana:-Cine sunt?

Gabriel:-Te voi duce in trecutul tau, asa te voi face sa-ti reamintesti, in regula?

Ana:-Bine!

Ana:Ma trezesc intr-o camera foarte mare, pare a fi un dormitor, nu vad pe nimeni acolo, la un moment dat intra pe usa o fetita, are un par argintiu si ochi aurii, fetita pare destul de vesela, se joaca cu niste papusi, imi aminteste oarecum de mine cand eram mica si eu ma jucam cu papusile, ea nu ma poate vedea, asa ca ma plimb prin camera.

???:-Vier!

Ana:Aud o voce ce mi se pare cunoscuta, nu-mi vine sa cred, dar seamana cu vocea tatalui meu.

Fetita:-Da tati, vin.

Ana:Fetita aceea e Vier? Dar daca si eu sunt Vier, inseamna ca acea fetita sunt eu?

Ana:Deodata o voce foarte cunoscuta mie se aude din camera alaturata, era un baiat care semana mult cu Vlad cand era mic.

Băiețelul:-Vier, haide s-a întors mama.

Ana:-Mă duc să văd ce se întâmplă şi atunci îi văd pe mama şi pe tata, nu mă pot opri din plâns, nu i-am mai văzut de atâția ani, vreau să îi i-au în brațe, dar nu îi pot atinge,e ca şi când aş fi o fantomă a trecutului.Îi văd pe părinții mei foarte grăbiți, îi i-au pe cei doi copiii şi fug din casă. Nu mai înțeleg nimic, ăsta e trecutul meu? Dar sunt sigură că după accident Vlad e singurul care şi-a pierdut memoria, eu îmi aminteam totul, cum mă cheamă, chipurile părinților mei, totul, aşa am ajuns să locuim la mătuşa noastră, dar dacă asta e adevărat înseamna că noi suntem...

 Nu mai înțeleg nimic, ăsta e trecutul meu? Dar sunt sigură că după accident Vlad e singurul care şi-a pierdut memoria, eu îmi aminteam totul, cum mă cheamă, chipurile părinților mei, totul, aşa am ajuns să locuim la mătuşa noastră, dar dacă asta ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gabriel:-Vier! Mă bucur că în sfârşit ți-am putut arăta trecutul tău, ai crescut atât de mult.

Ana:-Stai, tu poți să mă vezi?

Gabriel:-Desigur, doar eu te-am adus aici pentru a-ți cunoaşte trecutul, ai uitat?

Ana:-Nu, n-am uitat, dar cine eşti?

Gabriel:-Am multe să îti zic, tu eşti Vier, moştenitoarea de drept a Regatului Vampirilor, din acest motiv te vânează Dominik şi Consiliul pe tine şi pe Vlad.

Ana:-Stai, dar Vlad e fratele meu mai mare, nu el ar trebui să fie moştenitorul?

Gabriel:-Vlad e om, la fel ca mama ta, tatăl tău, fostul rege al vampirilor s-a însurat cu o muritoare şi aceasta a dat naştere la doi copiii, primul a fost Vlad, acesta avea 100% sânge uman, iar peste 4 ani, au dat naştere unei fetițe aceea ai fost tu, Vier, după ce te-ai născut părinții tăi au observat că nu eşti un simplu copil, aveai nişte puteri mai mari şi decât tatăl tău, deşi erai doar un bebeluş, aşa că Dominik a încercat să te ucidă pe tine şi pe întreaga familie regală pentru ca el să ajungă la conducere, el e unchiul tău şi a lui Vlad

Ana:-Unchiul nostru?

Gabriel:-Cred ca e timpul sa te întorci în lumea reală, mâine seară e Luna Sângerie, iar atunci tu îți vei trezi puterile.

Ana:-Stai!

Luna Sângerie (TERMINAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum