Atacul în şcoală

81 2 1
                                    

Vlad:Intru în școală, deschizând ușa, în fata ușii o văd pe Ana. Inca nu îmi vine sa cred ca ea e Vier. Acum mai mult ca niciodată știu ca trebuie sa o protejez pentru ca acei oameni o caută.

Ana:-Vlad! Ești bine? Am fost așa îngrijorată, unde ai fost?

Vlad:-Sunt bine Ana, nu am pățit nimic. Scuza-ma vreau sa vorbesc cu Sorin.

Ana:-Ok!

Sorin:-Vlad ești bine?

Vlad:-Hai sa ma mergem afară.

Sorin:-Ok!

Sorin:-Cum ai scăpat de consiliu?

Vlad:-Nu asta contează, de ce m-ai mințit? Ai știut tot timpul despre Vier și nu mi-ai spus.

Sorin:-Îmi pare rău, eu te-am folosit crezând ca ai vreo oarecare legătură cu aceasta.

Vlad:-Nu-mi vine sa cred, am crezut ca ești prietenul meu, dar m-ai mințit.

Sorin:-Vlad, nu înțelegi...

Vlad:-Nu, tu nu înțelegi, o voi proteja pe Vier cu prețul vieții mele.

Sorin:-Sa o gasesc pe Vier și sa o ucid e misiunea mea, și nu pot lăsa nimic să-mi stea în cale, așa ca te rog renunță la misiunea ta.

Vlad:-Niciodată!

Sorin:-Atunci nu-mi dai de ales, daca-mi vei sta în drum, te voi ucide.

Ana&Bianca:-Ajutoooor!

Vlad:-Ce se întâmplă?

Vlad:Am fugit repede în școală pentru a vedea ce a fost cu acele țipete, acolo îi văd pe colegii mei pe Ana și Bianca, și chiar pe profesori leșinați.

Sorin:-Ce s-a întâmplat aici?

Casian:-Sorin, văd ca l-ai găsit pe prietenul nostru, Vlad!

Sorin:-Tata? Ce ai făcut?

Casian:-Nu-ti face griji, i-am pus pe toți în transa, acum Vlad hai sa discutam în liniște.

Vlad:-Nu am ce discuta cu tine.

Regele Dominik:-Nu avem nevoie sa vorbim cu tine, tu trebuie doar sa mori.

Vlad:-Scuze, dar nu am de gand sa mor deocamdată.

Casian:-Sorin, ucide-l pe Vlad!

Sorin:-Tata, dar dacă o găsim pe Vier și o ucidem nu mai trebuie să-l ucidem pe Vlad, te rog!

Casian:-Esti așa slab!

Casian îl străpunge pe Sorin cu un cuțit în mana si în picior, Sorin cade la pământ de durere.

Vlad:-Sorin!

Vlad:-Cum i-ai putut face asta propriului tău fiu?

Casian:-Gata cu vorba, fi gata sa mori!

Luna Sângerie (TERMINAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum