Figyelj - 3/3

34 3 0
                                    

- Na, mit bambulsz, nyomás! – mutogat a szépséges idegen irányába. Lesápadok erre a kijelentésre.

- És mégis mi a tökömet mondjak neki? Szia nyuszi, jó a segged, vagy mi? – hadarom neki kétségbeesetten. Ekkor mögém pillant és elismerően bólint.

- Van igazság abban, hogy jó a segge ... – mosolyog perverzen, mire fejen csapom. – Kim Dong Young, te hímringyó! – erre még jobban nevetni kezdett. Angyalunk ezt a pillanatot választotta, hogy hátraforduljon. Mikor Doyoung is észrevette, hogy felénk bámul, egyből elkomorodott. Én csak idegesen dobolok a lábammal, és várom, hogy most mi is fog történni. A szépség csak felénk küld egy olyan szívdöglesztő mosoly, mint amilyet reggel a buszon és kisétál az öltözőbe. Barátommal összenézünk, majd vissza oda, ahol állt. Enyhe görcsben szenvedek. Összesen kétszer láttam ezt a srácot, de már is legszívesebben férjül venném.

Doyoung barátom is összeszedte magát, majd az öltöző felé indult. Elakartam menni mosdóra, de ahhoz keresztül kell mennem a zuhanyzóknál. Határozott lépésekkel vágtatok az illemhely felé, mikor az egyik zuhanyfülkéből kilép egy fél pucér angyal. Velem szórakozik a sors? Próbálok nem oda figyelni, de valahogy tekintetem kockás hasára téved, hupsz. Észrevett. Párducokat megszégyenítő sebességgel futok be a mosdóba, hogy piros színben pompázó arcomat hideg vízzel megmoshassam. Bemegyek az egyik fülkébe és elvégzem a dolgom. Majd miután lehúztam a wc-t, lépéseket hallok.

- Tudom, hogy itt vagy Virágszál. – kellemes borzongás fut végig gerincemen, a szépségem az. Kezemmel arcomat legyezem, hogy kapjak valamennyi levegőt, melegem volt. Erőt vettem magamon, kinyitottam a zárt, és kilöktem magam előtt az ajtót. Hirtelen szembe találtam magam egy angyallal. Ezt a pillanatot választotta, hogy vörös, vizes haját hátracsapja, így nem kis szívinfarktust okozva nekem. Felső testét még mindig nem fedte semmi, csak egy törölköző volt hanyagul derekára csavarva.

- Mit szeretnél? – törtem meg a kínos csendet, ám határozottságomon még én is meglepődtem.

- Én ugyan semmit. Az a kérdés, te mit szeretnél. – veszi fel velem a szemkontaktust. Legszívesebben kifutnék a világból. – Én vagyok az „a crushom baszod"? - vigyorog diadalittasan, nekem pedig a vér is megfagy ereimben. A kis... ez nem is hallgatott zenét?

- Nem te vagy, megnyugodhatsz. – mosolygok rá gúnyoson, mire felnevet. De kurva magabiztos vagy szépségem.

- Nekem nem úgy tűnik. – vigyorog még mindig. Annyira gyönyörű, ahogy mosolyog. Elvesztem az önkontrollt és a falnak lököm. Mélyen a szemeibe nézek, és megcsókolom. Érzem, tettemen meglepődik, de nem csak ő, hanem én is. Édes ajkaival azonnal visszacsókol, és kezét levezeti a derekamra. Megőrjít. Hirtelen fordít egyet helyzetünkön.

- Egy percig se hidd azt, hogy te vagy a dominánsabb, Virágszál. – suttogja fülembe, majd újra megcsókol. Nem is akartam én lenni a dominánsabb, egy percig sem.

- Mi a neved? – kérdem tőle két csók közt, majd érzem, hogy csókunkba mosolyog.

- Lee Taeyong. – még a neve is szexi, jaj. – És a tiéd? – kérdez vissza, majd gyengéden ajkamba harap.

- Moon Taeil. – persze, végül is ez tök normális, hogy előbb csókolózunk és csak utána ismerkedünk.. Mindegy, jelen pillanatban szarok bele az ismerkedési lépésekbe, sokkal jobban foglalkoztat az ajkaimon csüngő angyal. Csókunkat Doyoung szakította meg, egy határozott krákogással, majd csípőre tette kezét.

- Na, szobára! – int kezével, majd pirulva Taeyong nyakába borulok.

- Bocs, mennem kell, majd holnap a buszon találkozunk. – adok neki utoljára egy szájra puszit, majd végig a földet pásztázva indulok barátom után. Fülig érő vigyorral érem be barátomat, aki büszkén ad egy öklöst.

- Na látod, így kell ezt csinálni. – karolja át haverian vállamat, majd kiléptünk az épületből.

------------------------

Alig vártam már, hogy hazaérjek, hosszú nap volt a mai, és már készülök a holnapra, tökéletesnek kell lennem. Hazaérve eszek, mert már mardosott az éhség, utána pedig elballagtam a fürdőbe, hogy szépségápolásos estét tartsak. Lefürödtem, minden bisz-baszommal bekenegettem magam, még arcpakolást is tettem fel. Két éve nem volt senkim, így az utóbbi időkben eléggé elhanyagoltam magam.

Ezután pedig bevetődtem az ágyba, de előtte még megkeresem az angyalomat instagramon. Elég sokan követik, ráadásul minden képén pokolian jól néz ki. Mielőtt elaludtam volna, gyorsan lementettem róla a kedvenc képemet. Na, így már nyugodtan alszok el.

Ismét csörgésre kelek, amit már automatikusan kinyomok. Öt perc nyűglődés után kikászálódok a konyhába, hogy lefőzzem a napi kávémat. Mosolyogva ülök le székembe, eszembe jutottak a tegnap történtek, és ismét elvörösödök. Alig várom, hogy lássam.

Gyorsan lehúzom a fekete löttyöt, majd a fürdőbe rohanok. Fogat mosok, megcsinálom a hajamat, hogy tökéletesen álljon. Ruháim között kutakodok már egy ideje, mikor kezembe akad egy világoskék ing. Ez tökéletes. Felvettem az inget egy fekete csőfarmerrel, majd hozzátettem még egy övet. Felhúztam bakancsomat, kabátomat, sapkát most nem húztam, hisz nem akartam elrontani a hajamat. Táskámat a hátamra vettem és indultam is. Amikor zártam az ajtót, észrevettem, hogy már várakozik valaki a liftnél. Aki nem más, mint a tegnapi lány. Fordultam volna a lépcső irányába, mikor a lány karomnál fogva visszahúzott.

- Hé, mindjárt itt a lift! – mosolyog rám. Miért fogdos ez engem?

- Bocs, de ma inkább lépcsőznék. – húznám ki karomat szorításából, de ő nem engedni. Most mi van?

- Naa, ne csináld már, jó lesz, csak gyere. – kacsint rám kacéran, mire szememet forgatva kitépem magam karjai közül, és lerohanok a lépcsőn. Hülye ribanc..

Kilépve a friss levegőre fellélegzem, megpróbálom kizárni az előbb történteket. Fejemet megrázva zökkenek vissza a valóságba és órámra pillantok. Két perc múlva ott lesz a busz! Futásnak eredek, és az utolsó pillanatban oda is érek, akkor kanyarodik be éppen a jármű. Mosolyomat visszafogva szállok fel, most még az ittlévő emberek sem érdekelnek, csak az angyalomra tudok gondolni. Hátravágtatok és igen. Ott ül. A kis pimasz megint a helyemen. Elmosolyodik, majd megvárja míg oda érek hozzá.

- Hiányoztál Virágszál. – áll fel, majd csókot hintve ajkaimra, átadja a helyet. Én csak döbbenten és elvörösödve helyet foglalok. – Szeretnélek jobban megismerni, Taeil. Délután elmehetnénk valahová. – ajánlja fel, azt hiszem, ez egy randi.

- Rendben, csak ne az edzőterembe. – mosolyodom el. Nevetve egyetértett, majd a busz elindult.

V É G E 

Kpop Sztorik Meg MindenWhere stories live. Discover now