Kmi berjalan ke arah memorial park.
Aku diam je la sbb aku tau dia nak lawat ibu ngan ayah dia.
Kmi masuk dan berjalan ke arah abu ahjumma ngan ahjushi park.
Jimin mengusap cermin yg melindungi bekas abu mayat.
Aku pula memerhatikan gambar jimin,ibu dan ayahnya..
Jimin mengalirkan air mata.
Aku faham bila seorang anak kehilangan ibu bapa dia.
"Omma,appa...maaf sbb jimin jarang datang sini.jimin banyak kerja skolah.jimin sunyi sangat..jimin tak tau nak bermanja dgn siapa lagi.jimin ingat lgi pesan appa supaya jdi org yg berguna.ya..jimin janji akan banggakan omma appa." kata jimin.
Aku tersenyum melihat hati jimin yg lembut.
"Ni..jimin ada bawak kawan.nama dia do bong soon.jimin ingat nak ajak dia bermalam kat rumah utk seminggu ni.jimin harap omma appa izinkan." kata jimin.
Biar btul..
Kmi keluar dri memorial park.tiba tiba jimin berhenti.
"Knp?" tanya ku pelik.
"Awak duduk sini dulu.saya nak pgi lawat kawan saya"
"Okay"aku pun mengambil tempat duduk di situ dan merehatkan badan ku.
-jimin pov-
Aku berjalan menuju ke arah abu yoona.
Aku merenung gambarnya.air mata ku jatuh lagi.
" awak."aku mengusap cermin.
"Saya minta maaf sbb tak lawat awak sejak beberapa bulan ni.awak ok tak kat sana?"
''Saya ok kat sini.cuma,parents saya dah tinggalkan saya.saya rindu kat awak.saya masih tak boleh nak lupakan hubungan kita.tpi,saya rasa saya dah jumpa pengganti awak.saya dah tunaikan hasrat awak.cuma saya tak blh nak luahkan pada dia"
"Dia sama macam awak.muka dia serupa macam awak.baik macam awak.saya rasa macam dia tu kelahiran semula awak.setiap kali saya tgok dia,saya ingat kat awak.hati saya sakit...saya msih tak blh lupakan tragedi tu.tragedi di mana awak tinggalkan saya selama lamanya.bogo shipeosseo yoona-shi.neomu."
-end pov-
YOU ARE READING
Calling++PJM
Fanfictionstart:22 april 2018 complete:27 may 2018 aku slalu call dia.happy jugak la dapat dengar suara dia..kitorang berbual tak lama.aku cakap sribu patah.dia jawab dua tiga patah.pastu,aku baru nak tambah,dia dah matikan panggilan a.k.a call ended. tak pe...