twenty seven♡

41 5 0
                                    

aku pergi ke sekolah,masa dlm perjalanan...aku rasa macam ada org ikut aku.

aku melihat ke belakang.

jimin.

aihh.apa lgi sunbae nak ni?

"sunbae knp ikut saya?"kata ku.

"aku nak minta maaf"

"ishh..saya rimas la.balik balik perkataan maaf tu kluar dri mulut sunbae.sunbae ingat maaf tu senang sangat ke?ok.kalau macam tu.saya maafkan sunbae.dah.puas?"bebel ku.

"kita kawan?"kata jimin kekok.

"hehh.kawan?bukan kita ni senior and junior ke?thats the fact about us.and i like the state.please dont ruin it."

"bongsoon."jimin memegang tgn ku.

aku diam.

dia meletakkan tangan ku di dadanya.

"aku layan kau lain macam,sbb kau buat hati aku jdi macam ni."

aku merasa degupan jantung jimin.cepat dan pantas.

"aku nak kau tau.aku sayang kau.aku tak nak hilang kau"kata jimin.

aku tunduk.mata ku sedikit berair.

"baru hari ni awak nak cakap smua tu.dah terlambat.saya dah pun bencikan awak.saya dah tunaikan impian awak dulu.awak nak saya benci awak kn?skrg saya dah benci."

"tpi aku pun dah tunaikan impian kau.kau pun nak aku sayang kau.skrg aku dah sayang kau."

"tpi awak dah buat silap.saya tak nak tgok muka awak lagi.saya tak nak jumpa awak.kalau saya jumpa dgn awak,saya bunuh awak"kata ku.

bunuh?blh ke aku bunuh.

"aku tak nak lepaskan tangan kau selagi kau tak terima aku"

complicated.

aku berusaha menarik tgn ku.semakin lama.aku menangis.

"micheosseo.gemanhae..jebbal..gemanhae.jeb..jebbal."kata ku dlm tangisan.

sebelah tgn lagi asyik memukul jimin.

"pukul la aku.pukul sampai kau rasa puas."

"jebbal..lepaskan tgn saya.jebbal.saya benci awak.saya tak cintakan awak.jebbal"

akhirnya jimin melepaskan tgn ku.aku melihatnya dgn muka tidak puas hati.

Calling++PJMWhere stories live. Discover now