-Lana ne feled ha baj van csak hívj! rendben?!
-Chenji ne aggódj nem lesz semmi bajom, tudok vigyázni magamra.
-Most nem épp a testi egészségedre gondoltam, hanem a lelki állapotodra..
-Az is rendben lesz már kezdem megszokni, hogy "szörnyeteg"-nek hívnak.
-Múltkor is mikor az iskolalátogatás után át mentem hozzád kisírt szemekkel nyitottál ajtótt.
-De most minden renben lesz azóta 1év telt el és különben is akkor csak a múltunk jutott az eszembe azért sírtam...
-Lana.. Lana... A múlt az a múlt. Nem lehet megváltoztatni, hid el nekem se volt túl jó az a nap, viszont akkor kezdődött az életünk. Te tanár vagy és megkaptad az édes anyád osztályát. Én pedig egy nagy cég vezetője vagyok és egyben a te legjobb barárátod is, szóval ennél több nekem nem kell.
-Igen, de rád nem mondja minden ember, hogy "szörnyeteg"! Te teljesen átlagosnak nézel ki,de én nem tudom elrejteni a vörös hajamat hisz a parókát ahogy a fejemre teszem hamuvá ég. A hajfesték meg nem fogja be...
-Nem érdekel mit mondanak az emberek, nekem tetszik a vörös hajad! hisz olyan mint a tűz és anyukád is imádta a vörös hajadat hiszen rengetegszer mondta már neked. Még akkor is a kicsi phoenix-e voltál mikor meghalt...
-igen tudom. De ha te akkor nem vagy, nem tudom mi lett volna a kutatóintézettel és a többi gyerekkel. Igaz, hogy ők már így se élnek, de ha én öltem volna meg mindenkit akkor...
-Ssshhh.. Hagyuk is a múltatt inkább készülődjünk, ugyan is mingyárt itt az idő lassan kezdődik a megbeszélésem, neked pedig lassan jönnek az új kis elsősök.
-Tudom, tudom.. Akkor majd beszélünk munka után Chenji Viszhall.
-Viszhall.
Ahogy letették a telefont, úgy mind a ketten hátra dőltek a székbe, ami ennek hatására elkezdett nyikorogni. Sóhajtottak egy nagyott majd csak annyit mondtak magukban, hogy "Csak ne legyen semmi baja kérlek!" És ezzel a lendülettel föltápászkodtak a székükből, majd mind ketten ki mentek az iroda ajtójukon. Chenji, ahogy kilépett minden alkalmazottja mosolyogva köszöntötte őt. Végig ment a folyóson és egyenesen belépett a konferencia terembe, ahol már a többi nagy főnök várta őt más országokból és más cégektől.
-Nos uraim elnézést, hogy megvárattam önöket, de akkor térjünk is a tárgyra eddig a jó profitott csinálunk, de ez lassan esni fog ugyan is itt a tél szóval ha esetleg valakinek valami ötlete lenne, hogy tarthatnánk ezt a profit arányt szívesen hallgatom. De, hogy ne csak a kereskedelemről legyen szó így át váltok arra a témára is, hogy az ország védelmében ki tud esetleg valami érdekes információt a további merényletek helyszínéről vagy, hogy egyálltalán ki áll az egész terror biznisz mögött...
Eközben az iskolába épp, hogy megérkeznek az új elsősök a szüleikkel az iskolalátogatóra. Mindenki elkerüli Lanát és a gyerekeket se engedik a közelébe pedig őket nagyon is érdekli az új tanáruk főleg a vörös haja miatt. A szülök leülnek hátra és elkezdenek egy mással beszélgetni, miközbe az összes többi gyerek még keresi a helyétt a tanterembe. Lana is közbe meg érkezik a tanterembe, de amíg nem csöngetnek be addig nem kezd neki a köszöntésnek meg a bemutatkozónak, így leül a tanári asztalhoz és várakozik. Közben a szülök hátul elkezdenek sugdolózni és azt hiszik, hogy Lana nem hall belőle semmit...
-Ez lesz majd az osztályfőnükük?! De hát olyan fiatal...
-Igen, Igen! Nem is értem hogy vehetnek föl ide alig ilyen 18éves kölyköket tanárnak.
-Én azt hallodtam más tanároktól, hogy anyi idős mint most a ballagós osztálya és már 12évesen kezdte.
-12évesen?!
-és látátok már a vörös hajátt?! teljesen olyan mint a tűz!
-Azt mondják így született még a kutató intézetben!
-De hát az már 7éve felrobbant és úgy tudom mindenki meghalt ott!
-Akkor ő egy szörnyeteg?!
Ez a mondat hallatán Lana össze szorította a fogsorát, de ekkor becsöngettek végre és Lana is lenyugodott, ugyan is a csengő nem csak az óra kezdetétt jelenti hanem azt is, hogy a szülőknek elkell hagyni az épületett. Azonban Lana még hallodta ahogy a szülők az iskola kapujában is csak az beszélik egymás közt, hogy ő egy szörnyeteg és Lana tudta, hogy igazuk is van, de azt is, hogy Chenji is hasonló cipőbe van.
-Nos gyerekek én Lana vagyok a jövendőbeli osztályfőnökötök és mostantol ez a ti osztály termetek itt a 3. emeleten, ha van bárkinek valami kérdése akkor tegyétek föl bátran.
Ekkor rengeteg kis kéz emelkedett a magasba.
-Rendben akkor te ott hátul a láng mintás pulcsiban kérlek elöször mond a neved.
-Michael vagyok. És azt szeretném kérdezni, hogy miért ilyen a hajad?!
-Ezzel a hajszínnel születtem Michael és azért mert én egy Phoenix és egy Sárkány gyermeke vagyok!
Ezután viszont egy hatalmas robanás halladszódott az iskola ajtajától a gyerekek ilyedtükbe a padok alá bújtak és sikoltozni meg sírni kezdtek. Lana viszont egyből tudta, hogy mi folyik itt...
Eközbe a konferenciára berohant Chenji kolleganője és közbe levegő után kapkodott...
-Mondja mi a baj!
-Uram... meg van... a következő... terorr támadás helyszíne...
-igen?! bökje már ki Fumiko!
-Az iskola ahol Lana dolgozik!
Ekkor be kiabált az egyik irodai munkás...
-Uram. Kapcsolja be a TV-t látnia kell a híreket...
(Híradó)- Eközben a Newsweet Általános iskola és Gimnáziumban nagy erőkkel betörtek a Terroristák, ahol jellen pillanatban csak egy tanár és vagy 30gyermek tartózkodik az épületben az iskola látogatás végett. A gyermekek között ottvan a polgármester fia is. A hatóságok már kivonultak a helyszínre, de nem tudnak még bejutni, ugyan is semmit nem tudnak a benti helyzetről. Az isten óvja azokat a gyermekeket!
-Sajnálom uraim, de most fontosabb dolgom van mint a konferencia.
-Menjen csak Chenji és mentse meg a barátnőjét! Addig mi figyelemel követjük az eseményeket a monitoron.
Chenji ezzel a lendülettel kiszaladt és beült a kocsiba majd az iskola irányába sietett
-Lana kérlek csak ne csinálj semmi hülyeséget!
Gondolta magába.
YOU ARE READING
A Lángok Gyermeke! [Befejezett]
Fantasy"Ha az osztályomat bántod, akkor a családomat bántod! Ha pedig a családomat bántod... Akkor készülj a HALÁLRA!" Lana vagyok, 19éves és egy iskolában dolgozom ami egyben egy Általános és Gimnázium is. A végzős 13.-osok osztály főnöke vagyok, hogy hog...