Yargılar

586 13 0
                                    

Eşitliği savunupta eşit davranmayan bir ırkın çocuklarıyız. Yaradılıştan üstün olduğumuz her nesneyi her canlıyı kendi egolarımız ile ezmek en iyi hobilerimiz arasında. Ne acı değilmi?

Mesela her erkek bir prensesle evlenmek isterken buna tezat olarak her kıza sürtük muamelesi yapması ne kadar ironik. Yaradılışımız gereği evet çok benciliz ama bu bencilliğin de ötesi artık insanların haklarına düşüncelerine hatta hayatlarına kadar müdahale eder bir haldeyiz. 

Cinsiyet, erkek ya da kadın; Et ile kemik, kan ve ruh. İnanışa göre kadına koruyan bir bekaret ve yine inanışlara göre namus terazisi. 

Halimiz perişan halimiz içler acısı... Kadına kadın gibi erkeğe erkek gibi davranmadığımız sürecede bu böyle olacak. Kimse kimsenin yaşam Tanrısı değil karışamaz karışmaya çalışamaz. 

Soruyorum çok mu temizsiniz insaları sorguluyorsunuz kaç kızın günahına giripde nasılda bu kadar masum rolü yapabiliyorsunuz ve siz kızlar nasıl bir bayan inceliğini şuurunu kaybedebiliyorsunuz silkelen ve kendine gel moduna ne zaman geçeceğiz...

insanlar yargılamaktan sorgulamaktan vazgeçmeyecek en kötüsü ise yargılanmaktan hoşlanmadığını söyleyen bir insanın başka bir insanı yargılaması... Bu nasıl bir ego?

Sen hangi Tanrının çocuğusun ? eğer bu kadar bencilsen Tanrılarımız bir olamaz bunu bana açıklamalısın!

CinsiyetsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin