Normal - Anormal

1K 20 4
                                    

Normal nedir ve kime denir ?

Normal bizim şuan şu dakikalarda yada geçmişten süre gelen alıştığımız hayattır. Yani bize normal gelen başkasının anormalidir.

Anormal nedir ve kime denir ?

Anormal bizim şuan şu dakikalarda yada geçmişten süre gelen alıştığımız hayatı yaşamayanlara değil. Yani bize anormal gelen onlar için normaldir.

Aslında normal ve anormal diye bir şey yoktur. Tabularımız vardır, yaşantımızı hayatımızı para harcama şeklimizi belirleyen tabular. Tabi  kendimizi diğer herkesten üstün görme çabamız bu iki kavram arasında ki farkın artmasına neden olur.

Aslında bir fark yok, sadece hepimiz inandığımız hayatı yaşıyoruz, benimsediğimiz dine dua ediyoruz. Yargılarımızın başladığı yerde saygısızlığımızı dizlerimize kadar çekip hepimiz kibrimizde boğulmayı tercih ediyoruz.

Bir insanı sevmek ön yargısız sevmek bu biz de yok. O çok sonraki iş bizimb için. Önce doyurmamız gereken bir ego ve geçindirmemiz gereken bir eve sahibiz.  Sokakta ama sokaktan bağımsız yaşıyoruz. Aslında herkesle ama herkesten soyutlanmış yaşlanıyoruz.

Bunca  sosyallik içinde aslında asosyallikten ölüyoruz.

Bu bahsettiğim anormallik ve normallik kavramları tabi ki sağlıklı zihinler için geçerli. Sağlıklı zihin derken bu yazıda tabi ki bir nekrofilinin, pedofilinin ya da bir sosyopatın normal olduğunu savunmuyorum zira onların tek bir adı var onlar ‘ zihin hastaları’.

Kendimizi çok zeki zannediyoruz çoğu zaman, hata yaptığımız zaman bile kabullenmiyoruz çünkü biz duygularımızla yaşıyoruz. Siz hiç mantığına yenilen gördünüzmü mesala 1000/1 görürüz ki oda mantıksız bir vatandaştır zaten. Kalbimiz ile beynizmize savaş açan biziz aslında yara almamızı sağlayan hataya yürüyen.

Normalde değiliz anormalde sadece kendimizi arıyoruz kör kuyularda: sessiz ve sakiniz 'bize göre'

Onlara göre : Fırtınalar kopuyor burada

Aslında sessiz sakin sananda biziz kendimizi. ama bizimde onlar dediğimiz bir grup var ve onlarda bizim 'fırtına' olduğumuzu sanıyor.

Oysa biz ne sakindik öyle değil mi?

CinsiyetsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin