Çocuklar ölmesin!

84 6 0
                                    

Arkadaşlar niyetim aslın da yeni bölüm yazmaktı. Fakat bugün gördüklerim ve duyduklarımdan sonra açıkçası yeni bölüme elim gitmedi. Tabi elimden geleni yapıp yeni bölümü gecenin ilerleyen saatlerinde de olsa sizinle paylaşmaya çalışacağım niyetim normal akışı bozmamak fakat şuan içimden dökülen bu acıyı yazmak sizinle paylaşmak istedim.

Mübarek ramazan ayı içerisinde bulunmaktayız dört bir yanın nurla kaplandığı günahların arındığı aydayız! Ama çocuklar ölüyor. Ben buna sessiz kalmak istemedim yapamadım bunu. Haberleri açıp haber izlemekten korkar oldum.

Biz burada geleceğin yazarları. Yazıya kitaplara bilgiye gönül vermiş insanlar olarak bu konuya duyarsız kalmamamız gerektiği inancındayım. İsrail acımıyor! Müslüman kardeşlerimizi bir bir katletmeye devam ediyor. Dün gece itibariyle hava saldırısıyla can aldığı yetmiyormuş gibi kara harekatında bulunmaya başlamış.

İsrail ortodoğu barışının en büyük engelidir! Çocuk öldüren sinsi bir katildir. Allah bu düşünceleri taşıyan canilere çocuk öldürmeyi göze almış canilere vicdan ihsan eylesin. Aslın da yazılacak çok şey olsa da elim gitmiyor yazmaya, içimde yaşadığım üzüntünün tarifi dahi yok.

İsrail saldırıların da hayatını kaybeden bütün Müslüman kardeşlerimize Allahtan rahmet dilerim. Mekanları cennet olsun, biran önce bu acının durması temennisi içerisindeyim.

Dünya da bu kadar günah işlenip çocuklar ölürken nefes almak biraz daha zorlaşıyor maalesef ki.

Bu konu da tepkisiz kalmayacağınızı ümit ediyorum. Lütfen geciken bölümler için tekrar kusura bakmayın. İçimdeki acı karakterlerle konuşmamı engelliyor. Çok üzgünüm! Lütfen tepkisiz kalmayın. Yapabileceğimiz çok şey olmasa da şu mübarek Ramazan ayında lütfen dualarımız gazze ile olsun!

İsraili lanetleyecek ebabil kuşlarını beklemeyin artık dualarınız ile ulaşın gazzeye yardımın büyüğü küçüğü yoktur. Bu gece itibari ile gazze de şehit düşen çocuk genç ve büyüklerimizin ruhlarına, hala ölümle yüz yüze yaşayan insanlarımıza kardeşlerimize dualar ile koruyalım.

Unutmayın Allahın kudretinden sual olunmaz, lütfen bu kadar acı yaşanırken bu kadar kan akarken gerçeklere sırtınızı dönmeyin.ben inanıyorum ki İsrail bu caniliğinin bedelini er yada geç ödeyecek! Çocuk öldüren bu canilerin bu acıyı yaşatan insafsızların yatakların da acısız bir ölümü yaşayacaklarına inanmıyorum! Bu katliamı gerçekleştiren ve destekleyen herkesi Allah bildiği gibi yapsın. Çocuk katillerinin en ağır şekilde insan hakları mahkemelerin de cezalandırılması temennisindeyim. Zira bu bir savaş değil haksız bir saldırıdır.

Lütfen bu haksızlıklara göz yummayınız dualarımız gazze ile hepimizin ve özellikle gazze de ki kardeşlerimizin başı sağ olsun. Çocukların ölürken göz yumabiliyorsanız insanlığınız ölüyor demektir. Göz yummayın!

 Şimdiden hepinize teşekkür ederim kendimi toparladığım gibi yeni bölümlerin geleceğini sizlere bildirmek isterim.  Hoşçakalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CinsiyetsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin