Egemen: Esra nerd... O adam ner...
Selin: Dur kendini yorma dur. Esra iyi. Sonra konuşuruz.
Aklımdan bir an acaba egemen beni aldatıyormu diye geçti. Sonra bu düşünceden vazgeçtim yapmamıştır öyle birşey.
Egemen: Tamam prense...
Onu teselli etmeye çalışıyordum.
Selin: İyi olacaksın, geçecek hepsi
Aslı Teyze: Yavrum, kuzum geçti annemm.
Egemen muhtemelen sarhoş adamdan bahsediyordu. Bu düşüncelerle yarım saat kadar daha Egemen'in başında bekledim. Sonra odadan çıkıp annemi aradım.
Selin: Anne ben okulda değilim...
Annem: Nerdesin kız sen arıyorum arıyorum açmıyorsun. Gelirsem o saçlarını tek tek yolar eline veririm. Öyle gezersin ortalıkta.
Selin: Anne bi dur yaa. Konuşmama izin versen anlatacağım dimi. Sıralıyorsun makineli tüfek gibi.
Annem: Konuşma fazla da anlat.
Selin: Egemen ve Esra kaza yapmışlar hastanedeyiz.
Annem: Ne diyon kızım sen ciddimisin? Şaka yapıyorsan seni öldürürüm.
Selin: Saçmalama anne. Ne şakası, bunun şakasımı olur. Ben gayet ciddiyim.
Annem: Dur ben de hemen hazırlanıp çıkıyorum. Aslı Teyzenlerde oradamı?
Selin: Burada tabii ki de anne. Perişanlar.
Annem: Hatice Teyzen ( Esra'nın annesi ) ordamı?
Selin: Anne sana birşey sorcam.
Annem: Sor kızım
Selin: Ben kaza geçirsem sen gelmezmisin?
Annem: Amaan ağzından yel alsın. Gelirim tabii sorduğun soruya bak. İnsan evladına gelmezmi hiç.
Selin: Eee o zaman Esra'nın annesi geldimi diye niye soruyorsun.
Annem: Off telaştan işte hadi kapat kapat geliyorum ben.
Telefonu kapattım. Tekrar Esra'nın olduğu odaya girdim. Telaştan ailesine geçmiş olsun diyemedim.
Selin: Çok geçmiş olsun Hatice Teyze kusura bakma telaştan geçmiş olsun diyemedim.
Yazık bee kadın çok ağlıyordu. Ağlayarak;
Hatice Teyze: Saol kızım saol. Ne kusuru. Boşver bunları düşünme şimdi.
Tamam deyip Esra'nın yanına gittim. Kendine gelmişti. Esra ne oldu nasıl oldu kim yaptı diye sordum ama annesi müdahale etti.
Hatice Teyze: Selin sonra konuşun kızım. Şimdi Esra'yı yorma.
Selin: Tamam Hatice Teyze.
Odadan çıktım Egemen'in odası na gittim. Sonra annem geldi. Akşama kadar başında bekledim. Sonra Aslı Teyze;
Aslı Teyze: Selin sen hadi annenle birlikte evine git dinlen. Yarın tekrar gelirsin. Nasıl olsa ben buradayım.
Gitmek istemiyordum.
Selin: Şeyy.. Aslı Teyze gitmesem çok merak ederim ben.
Aslı Teyze: Yok kızım olmaz. Sabahtan beri buradasın. Git biraz dinlen. Yarın yine gelirsin.
Selin: Tamam Aslı Teyze.
Annemle birlikte eve gittik. Çok yorulmuştum, bi duş aldım, kahvemi yudumlayarak, Egemen ve Esra'yı düşündüm.
Ne yapıyorlardı birlikte?
Off bilmiyorum. Boşversene öğreniriz nasıl olsa. Kahvem bittikten sonra uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL BÖCEĞİ
RandomAşk nedir? Peki ya Arkadaş? Aşk birbirini ölümüne sevmek, saygı duymak ve güvenmektir. Onu yarı yolda bırakmamaktır. Arkadaş ise ne olursa olsun onu yalnız bırakmamak arkasından iş çevirmemektir.