Esra gayet iyi görünüyordu beni görünce yüz ifadesi değişti.
Selin: Esra bir mi şey oldu?
Esra: Benim sana söylemek istediğim şeyler var.
Selin: Seni dinliyorum.
Esra: Bak Selin hiç bir şey düşündüğün gibi değil. İstersen ben sana olayı kısaca anlatayım.
Esra kazadan bahsediyordu. Yanlış anlayacağımı tahmin etmişti.
Selin: Yok gerek yok, Egemen bana anlattı. Zor durumda kalmışsın oda sana yardım etmiş.
Biz konuşurken içeriye doktor geldi.
Doktor: Hatice Hanım kızınız bugün öğleden sonra taburcu olabilir.
Selin: Peki ya Egemen Yılmaz o ne zaman taburcu olur.
Doktor: O da aynı şekilde.
Hatice Teyze: Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz Doktor Bey.
Doktor odadan çıktı. Biz çok sevindik tabii.
Esra'yla biraz sohbet ettik. Sonra hemşire geldi ve taburcu olabilirsiniz dedi. Esra'nın babası işlemleri yaptırmaya gitti. Annesi Esra'yı hazırlamaya başladı. Bende Egemen'in yanına gittim. Bi baktım odasında yok. Aşağı indim. Tam hastaneden çıkarken yakaladım onları. Egemen'i arabaya bindirdik ve eve doğru yola koyulduk.
Egemen'lerin evine vardık. Aslı Teyze'ye söyledim ve Egemen'e güzel bi tavuk çorbası yaptım. Akşama kadar konuştuk, sohbet ettik. Akşam olunca eve geldim. Kimsecikler yoktu. Annem'i aradım ulaşılamıyor. Neyse gelirler herhalde.
Yatağıma yatıp bi müzik açtım ve instagramda dolaşmaya başladım. Uyuyakalmışım. Mesaj sesiyle uyandım. Gece yarısıydı. Annem mesaj atmıştı. Bu gece evde olmayacaklarını yazmış.
Tamam yazıp telefonumu şifonyer in üzerine koydum. Uykuya daldım. Biraz sonra yeniden uyandım bir tıkırtı duydum sanki. İster istemez korktum. Işığı yakıp bütün odalara baktım. Galiba ses dışardan gelmişti.
Yeniden uyudum. Bu gece bir türlü sabah olmamıştı. Ama uyandığımda sabah olmuştu. Okula hazırlanıp çıktım. Sınıfa girdim. Büşra'nın yanına oturdum. Büşra, Berk ile sohbet ediyordu. Kitabımı çıkarmak için çantamı açtığımda bi not buldum. Şöyle yazıyordu:
Selam Selin. Nasılsın? Şaşkın olduğunu hissettim. Sadece bu gece misafirin olduğumu bil istedim.
Ağzım kurudu. Korktum, şaşırdım. Kimdi acaba. Nasıl girmişti bizim eve? Gece duyduğum tıkırtı bu olsa gerek. Büşra ile Berk bir şeyler olduğunu anlamıştı.
Berk: Bir sorun mu var Selin? Elindeki kâğıt ne?
Donakalmıştım. Cevap vermedim.
Büşra: Sana diyoz kızım cevap versene.
Selin: Ne? Anlamadım?
Berk: Ne oldu bir şey mi var diyoruz?
Selin: Yok yok önemli birşey değil.
Büşra: İyi madem.
Büşra ya daha sonra anlatacaktim. Berk'in öğrenmesini istemiyordum. Çünkü Berk öğrenirse Egemen'de öğrenecekti. Egemen daha yeni hastahaneden çıktı. Çok telaş yapıp yeniden hastahaneye gitmesini istemem. En iyi si Büşra ve Hira'ya daha sonra anlatmak. Esra'da iyileşince öğrenir.
Ama önemli olan notu yazan kim di?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL BÖCEĞİ
Ngẫu nhiênAşk nedir? Peki ya Arkadaş? Aşk birbirini ölümüne sevmek, saygı duymak ve güvenmektir. Onu yarı yolda bırakmamaktır. Arkadaş ise ne olursa olsun onu yalnız bırakmamak arkasından iş çevirmemektir.