0.0

4.3K 306 79
                                    

salı | 09.12

Peter, yanağını masaya yaslayarak uyuyan arkadaşına baktı. Gülmemek için kendisini zor tutuyordu. Manzara tam olarak şöyleydi; yanağı neredeyse sırayla birleşmiş, ağzı ölü bir balığın ağzı gibi aralanmıştı.

Aklına gelen fikirle kendi kendine muzipçe gülümsedi ve parmaklarının arasında çevirdiği kalemi Harry'nin dudaklarının arasına soktu. Harry'nin ufak bir küfürle başını kaldırmasıyla elini ağzına kapatarak gülmesini bastırmaya çalıştı. Tabii çıkardıkları gürültü çok olmasa da, çıt çıkmayan sınıfta Bay Robinson'ın dikkatini çekmeye yetmişti.

Tam azarlamak adına bir şeyler söyleyeceği sırada, kapı tıklatıldı. Bay Robinson'ın tasvip etmiyorum temalı bakışları iki arkadaşın üzerinde gezindikten sonra kapının ardındaki kişiye "Gir!" diye seslendi.

Kapı aralandı ve içeri açık kumral saçlara sahip, uzun boylu bir çocuk girdi. "Dersinizi böldüm, ancak yeni öğrenciyim ve sanırım Fizik sınıfım da burasıymış."

Boy Robinson başını hafifçe sallayarak "Adın nedir?" diye sordu.

"Wade Wilson."

Bay Robinson yeni öğrenciyi çatık kaşlarla süzdü ve başıyla sınıfı işaret etti. "Boş bir yere geç."

Peter'a göre yeni çocukta tuhaf olan tek şey onlardan, yani ikinci sınıflardan daha büyük durmasıydı. Daha çok son sınıf gibi duruyordu.

Ya da tuhaf olan tek şeyin bu olduğunu zannediyordu.

fucking feelings.spideypool [teen au]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin