"Ahh , hey bu da ne !??" derken işte kafamı o uzun ve kaslı gövdeye döndürürken kelimeleri düzgün seçmek mümkün olmadığı için abuk subuk konuşacağımı bildiğimden anı tepkiler vermemeye çalışaraktan bana umursamazca yürürken sadece yüzünü bile döndürmeden "Pardon." diyip giden çocuğa tekme atmamak için kendimi zor tuttuğumu fark ediyorum . Ama bugün bir sorun yaşamak istemediğimden umursamaz davranıp sınıfıma gidiyorum.
Ah işte başlıyoruz , derken sınıfa girdiğimde o çocuğun yine umursamaz bir şekilde sınıfa kendini tanıttığını görüyorum .
İçses ;
Lanet olsun cidden bizim sınıfta olmak zorunda mıydın ahmak her...
Çocuk ;
"Jeon Jungkook , buraya ailemin zoruyla kayıt ettirildim ." diyerekten kendini tanıtıp sınıfta tek boş yer olan sınıfın umursamaz ve bir o kadar da ukala olan ruh ikizi kızı "Jung Eun-ji" 'nin yanına oturuyor. Benim de yan sıram.. Lanet olsun Jeon Jungkook benden çekeceğin var ... diye içimi rahatlatırken ona sinsi sinsi bakıyorum ve kafasını bana çevirerek bana boş bakışlar attıktan sonra "Kes şunu." diyor. Bense ona yine bir pis sırıtış atıp önüme dönüyorum.
Hah , ukala dersin başından beri uyuyor şimdi ise tenefüste bütün kızlar onu izliyor. Rezillik domuz her.. Bir dakikalığına gözüm adem elmasına kaysa da Jihyo'nun bana "Hey Selenia , haydi gidiyoruz !" seslenişi ile irkiliyorum ve Jungkook 'a bakmak için kafamı döndürdüğümde boş boş bana baktığını görünce bu fırsattan istifade ona dil çıkarıp kaçıyorum ."Salak herif." derken "Hah ? Birşey mi dedin ? " diyen Jihyo'ya kafa salladıktan sonra bankta sütlerimizi içmeye devam ederken yine bir görüntü kirliliğine uğruyorum . Bütün erkekler Jungkook'un kızlar arasında popüler olmasını şimdiden anladığından onunla takılmaya çalışıyor. "Hah.. ne komik ama." Bütün kızların etrafında olması saçma gelirken neden onu bu kadar kafaya taktığımı düşünüyorum ve izliyorum. Tam o sırada gözlerime bakıp "Deli misin?" işareti yapıp bakış açısını pis bir sırıtışla geçiriyor ve ben ona sinir olduğumu fark ederek gün içinde bir daha ona bakmamaya 'çalışarak günümü sonlandırıyorum.
Domuz herif.
Evet , bol yorum isterim !!💕💕 Devamını hemen yazıyorum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim "Kocam"
FanfictionGelecekte kocam olacak , beni istemeyen birine aşık olmak mı ? -Bu saçmalık.