Bölüm-3

139 5 0
                                    

Jeon Jungkook
----------
Ah cidden bu çocuk olmak zorunda mıydı ? Koca okulda bu terbiyesiz ve  umursa- bir dakika . Bu umursamaz çocuk 2 dakikadır önümdeki kıza mı bakıyordu ? Acaba ne dönüyor ? Jeon Jungkook cidden garip bir çocuk . Kimseye bu şekilde bakmıyordu. Ama önümdeki düz saçlı , açık tenli kıza uzun süredir bakıyordu .  Kızın yüzünü görmesemde okul formasından bizim okulda olduğunu anlamak zor değildi . Sonunda okula geldiğimizde sınıflara girdik . Biz 2-2 sınıfına girerken o kız 3-2 sınıfına giriyordu .  Jungkook sonunda ondan gözlerini çekmişti . Ders başladığında kafamı bir iki kez Jungkook ' a çevirdim .  Her ne kadar ondan nefret etsem de -çarpıldı- onu ilk defa bu kadar çok düşünceli görüyordum .

Onu izlerken kafasını bir iki saniyeliğine de olsa gözlerime çevirdi  . Beni fark etmiş olmalıydı . Normalde olsa bana sert bir şekilde önüne dön derdi fakat bugün garip olduğu  anlaşıldığından kafasını birşey söylemeden geri çevirdi . Bu göz göze gelme olayı beni belki -çok az-  heyecanlandırsa da neden merak ettiğimi bilmeden o kızı merak ediyordum . Teneffüs zili çaldığında bütün kızlar Jungkook'a bakıyordu. Hah cidden neyine bakıyorlar bunun dememle bir kız onu arka bahçeye çağırdı. Camdan bakmama göre kızın elinde bir süt ve bu sütü Jungkook a uzatıyordu . Sesli bir şekilde "Hah!" diye bağırdıktan sonra herkes ne oluyor dermişcesine bana baktı tamam çok az sesimi yükseltmiş olabilirim. Kafamı geri pencereden aşağı döndürdüğümde  sanırım kız Jungkook ' a çıkma teklifi etmiş olmalı ki Jungkook kıza cevap vermeden sütü bile almadan onu orada bırakıp gitmişti. Kız ise oracıkta gözyaşlarına boğulmuştu.

Sonunda tüm dersler sona erdiğinde okul eşyalarımızı dolaplarımıza yerleştirmeye gittiğimizde Jungkook da oradaydı . Dolap kapağını açtığında beş-on arası zarf düştü ve Jungkook bunlara bir göz gezdirdi ve içlerinden sadece yerden bir tanesini alarak çıktı . Kiminkini aldığını cidden merak ediyordum.

Eve gittiğimde annem beni acilen odama çekti ve "Selenia , hiçbir soru sorma ve olabildiğince güzel hazırlan şu anda sana anlatamasam da cidden bizim kızımız olarak bugün bize büyük bir fedakarlık yapacaksın bugün ne olursa olsun hiçbirşeye karşı çıkma herşey bittikten sonra se-"
"Herşeyi biliyorum." annemin konuşmasını bu şekilde bitirip odadan çıktım . Deli gibi ağlıyordum başım ağrıyordu . Annem odama girip "Özür dilerim Selenia , sana danışmam gerekirdi fakat bu genç adam çok yakışıklı ve saygılı bir adam." dedi . İstemiyordum . "Konu nasıl biri olduğu değil anne. Konu bana danışmadan bana bir eş bulmanız hemde kendi çıkarlarınız uğruna değil mi ?" annem aramızda olan sessizliği bozarak "Çok özür dileriz Selenia , bu konuyu daha detaylı konuşacağız ama lütfen bugün bizi kırmayıp bir kez olsun o gençle tanış , onunla anlaşacağınızı düşünüyorum." bundan ne kadar nefret etsem bile anneme yine karşı çıkamayıp hazırlanmaya başladım . Bu his ne bilmiyordum ama içimde hiç bilmediğim garip bir heyecan vardı .

EVET NASIL GİDİYOR DİĞER BÖLÜMDE BIR SÜRPRÜZ VAR HAZIR MUYİZZZZZ ŞKSJXHFKD

YORUMLARI UNUTMAYIN HAYATLARIM 💖💖💖💖 OYY VERİN PLEASEE

Sadece Benim "Kocam"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin