Eve gittiğimde bugün çok yorulduğumu fark ettim , cidden yorucuydu. Evin merdivenlerinden çıktığımda annem ve babamın kapısının yarı açık bir şekilde sessizce konuştuklarını gördüm . Ne konuştuklarını merak edip duvara biraz yaslanıp dinlemeye başladım . Babam , şirketin maddiyat durumunu yükseltmek için aklına iyi fikirlerin geldiğini söylüyordu . Daha sonra bu fikri duyduğumda ise ; sanırım tüm moralim bozulmuştu . Sessizce odama gitmek ile yetindim . Benim tek küçüklük arkadaşım olan Park Jimin ' i çağırdım ve acilen yanıma gelmesini istedim.
Jimin ani bir ses yükseltmesi ile : "Ne demek seni evlendiriyorlar !? Böyle birşey mümkün mü ? Ya o senden büyük ve kötü biri ise ? Bunları hiç düşünmüyorlar mı ? Kızları(!) bu kadar mı umrunda değil bunların !?"
Jimin ' in düşünceleri bana haklı gelmişti . Gerçekten bu ihtimalleri hiç düşünmüyorlar mıydı ?Ya hayatım boyunca üzgün olacağımı ?
Jimin beni son kez ikaz etse de ben kabul etmiyordum . O bana ailemle konuşmam gerektiğini söylese de ; ben ona ailem bana azıcık değer veriyorsa bana saygı duyar ve benim fikirlerimi de sorar diyordum . Sonunda benim isteğimi kabul etti ve ne olursa olsun yanımda olduğunu söyledi . Jimin'i seviyordum . Bana kızsa da hep yanımda oluyordu , bunu hissediyordum .Açık kahve saçları olan minyon tipli ve çok ama çok şeker yüzü olan bir çocuktu , insanın mıncırası geliyordu .Sıkıca sarıldık ve Jimin evine gittikten sonra yine o depresif ve üzgün halime büründüm. Kısa süre sonra da gözlerim kapandı .
Gece-akşam- çok erken yattığımdan sabah okula daha 2 saat vardı . Neden bu kadar erken uyanmıştım ki ? Cidden..
Bende zamanı değerlendirip duş almaya gittim . Ailemin beni evlendirme düşünceleri bir kez olsun aklımdan çıkmıyordu . Duş aldıktan sonra kafa dağıtmak için bugün kendime değer vermeye karar verdim . Dalgası çok olan saçlarımı düzleştirdim ve saate baktığımda hala yarım saatim olduğundan yine okul formamı giydim , yaka kartımı taktım ve hafif bir makyaj yapmak istedim . Tabii buna makyaj denirse...Göz kapaklarıma fark edilmeyecek kadar az bir far uyguladıktan sonra kirpilerime hafif bir maskara sürdüm ve pembemsi tonlarında olan dudak nemlendiricimi sürüp kahvaltıya indim. Ailem benim erken kalkmama şaşırmış olduğundan garip bir bakış atsa da annem bu bakışı bozarak bugün deli gibi bana gülümsüyordu . Aslında bu biraz hoşuma gitse de , daha sonra nedenini fark ettikten sonra beni hayal kırıklığına uğrattı .
Sanırım gerçekten evlenecektim.
Kahvaltımı ettikten sonra ince ceketimi giydim ve çantamı alıp çıktım . Okula giderken kahvaltıda silinmiş olabilecek nemlendiricimi tekrar sürerken karşı yolda ilerleyen çocuğa kafamı döndürdüm . Rüzgarda saçları savruluyordu. Cidden karizmalı bir çocuk gibi duruyordu . Boyu uzun ve yapılı -kaslı- bir vücudu vardı . Kim olduğunu merak edince kafasını sol kaldırımdaki -önümdeki- kıza çevirince kim olduğunu anladım .
Jeon Jungkook.EVET GENJLER EVLENİYOR MUYUZ AY PARDON EĞLENİYOR MUYUZ EHEUHEUE SPOİLER TİME KAOSJDVDKSK
Umarım beğenirsiniz , lütfen oy vermeyi unutmayın ❤❤❤💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim "Kocam"
FanfictionGelecekte kocam olacak , beni istemeyen birine aşık olmak mı ? -Bu saçmalık.