Seamlaaaarrr
Bu benim ilk hikayem ve okuyup yorumlarınızı belirtirseniz çook seviniriiim
Vote ve yorumlarla da destek verirseniz çok mutlu olurum
İyi okumalar.(Multide Aden var)
"Adeeen kalk artık okulun ilk gününden geç kalıcaksıın"
Annemin bağrışmalarıyla yine söve söve uyandım. Evet anneminde dediği gibi bugün okulun ilk günü ve artık 11. sınıfa geçtim. Herneyse bunlar önemli detaylar değil.
Yataktan kendimi zar zor atıp tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım tuvaletimi yapıp hazırlanmaya başladım.(Sadece çantayı sırt çantası hayal edin işte😝bunu Aden olarak düşünmeyin)
Üstümü giyindikten sonra dün akşam geç yattığımdan dolayı oluşan göz altı morluklarıma kapatıcı uyguladım daha sonra da rimel ve nemlendiricimi sürüp annemin yanına kahvaltı etmeye gittim. Abim ve babam erkenden çıkmışlar abim spora babam da işe gitmiş. Kahvaltımı ettikten sonra servisim gelene kadar biraz telefonda oylandım. Servis saatinin geldiğini görünce apar topar aşağı indim ve servise bindim. Okula geldiğimde Ezgi'yi aradım ve yanına gittim Ezgi benim en yakın arkadaşım 8. sınıfta bizim okula geçtiğinde tanışmıştık ve o zamandan sonra hiç kopmadık.
"Günaydın aşşkııım"
diyip birbirimize kocaman sarıldık görüşmeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki(!)
"Kanka okula yeni gelenleri gördün müüü bizim müdür başka okuldan basketçi getirtmiş onlarda 11. sınıfmış ayyyy çok heyecanlandım hee"
"Görmedim kanka görürüz ya"
"Yakışıklı olan var mıdır acaba off inşAllah bulurum birini artık"
"Aynen kanka ya neler yaşadın bi mutlu ol artık" Dedim gülerek
Ezgi'de güldü ve okul müdürünün sesi bahçede yankılandı
"Özel Barış Lisesinin değerli öğrencileri herkese günaydın, aramıza yeni katılanlar hoşgeldiniz hepiniz umarım herkes için başarılı bir yıl olur neyse artık fazla uzatmadan törenimize geçelim"
İstiklal marşını okuduktan sonra sınıflarımıza çıktık. Sınıfta Kaan'ı gördüm ve koşarak sarıldım. Kaan benim çocukluk arkadaşımdı aynı ilkokuldaydık annelerimiz arkadaştı bizde bu sayede hep görüştük.
"Naber kız çirkef"
"Sus lan"
Kaan bana çirkef derdi hep.
Kaan saçlarımı karıştırıp yerine oturdu bende Ezgi'nin yanına gittim. Daha sonra öğretmen sınıfa girdi bize selam vererek yerine geçti. Ders başladıktan 5 dk sonra sınıfın kapısı çaldı ve 4 tane basketçi sınıfa girdi. Ezgi basketçileri görür görmez beni dürttü ve kulağıma
"Bahsettiğim basketçiler bunlar kanka ama bunlar daha fazlaydı keşke hepsi bizim sınıfa gelseydi yaa"
dedi ve adeta gözlerinden kalp çıkarcasına çocuklara bakmaya devam etti.
Hoca "Çocuklar kendinizi tanıtın kimsiniz nerden geldiniz"
Kumral olan çocuk öne atıldı ve
" adım Emre Bu okula kordon lisesien geldik bu kadar"
"Adım Efe ben de kordon lisesinden geliyorum"
"Adım Furkan, Emre ve Efe'nin dediğinin aynısından"
" adım Barış arkadaşlarımın dediğinin aynısı"Hoca "Tamam arkadaşlar Boş yerlere oturun"
Basketçiler bizim hizaya yan sıraya oturmuşlardı. Kafamı çevirip baktığımda kumral olanla gözgöze geldim Ve hafifçe gülümseyip önüme döndüm. Ve tüm dersler bu şekilde geçti ama kumral olan çocukla sürekli göz göze geliyordum. Ama fazla takmadım sonuçta yeni geldiler ve arkadaşlık kurmaya çalışıyorlardır diye düşündüm. Ve Ezgi'yle beraber bahçede servislerin kalmasını bekledim. O sırada Ezgi'yle basketçilerin biraz dedikodusunu yapmış ve onları kesmiştik kxmdkdnwşöx. En sonunda servis gelince eve gittim.
Karpuzlarım oy kullanıp yorum yaparsanız acccayip mutlu olurum ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başucumdaki Aşk
HumorBirbirinden habersiz birbirlerini platonik seven aşıkların hikayesi