Bölüm:2

3.2K 144 32
                                    

(Multide Emre var)
Sabah yine her zamanki gibi annemin bağışlarıyla uyandım. Ver tuvalete gidip ihtiyaçlarımı giderip herzaman ki gibi makyajımı yaptım ve üstümü giydim
sonra annemin yanına gittim. 

  "Günaydıııın Sultaanııım"  "Günaydııın yavrum"   "Abim yok mu"    "Abin odasında uyuyor git uyandır istersen geç kalacak"   " tamam"  Abimin odasına gittim ve yatağının üstüne atladım   "Günaydıııııın kalk artık abiii"  Abim ilk başlarda mızmız ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Günaydıııın Sultaanııım"
"Günaydııın yavrum"
   "Abim yok mu"
   "Abin odasında uyuyor git uyandır istersen geç kalacak"
   " tamam"
  Abimin odasına gittim ve yatağının üstüne atladım
  "Günaydıııııın kalk artık abiii"
  Abim ilk başlarda mızmız etsede istemeye istemeye uyandı
  " günaydın cadı"
  " günaydın"
   Dedim ve abimle biraz odada boğuştuktan sonra annemin yanına gittim abimde masaya geldi. Ve  kahvaltımı edip servise bindim. Sınıfa geldiğimde Ezgi de Kaanda gelmemişti. Ben de sırama oturup kulaklığı taktım ve müzik dinledim. Ben müzik dinlerken içeriye basketçilerden kumral olan girdi sırasına oturdu. Daha Sonra diğer basketçiler de geldi ve tabiki basket muhabbeti açıldı. Bende kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye devam ettim. 5 dakika sonra Kaan geldi. Ve yanıma oturdu.

  "Günaydın çirkef"
Diyerek saçlarımı karıştırdı bende saçlarımı düzeltirken
"Günaydın muz kafa"dedim

"Tanıştın mı Emre'lerle çok iyi çocuklar biz dün akşam kafede karşılaştık orda tanıştık falan takıldık biraz"

  "Öyle mi yok kanka daha tanışmadım"

  "Tanıştırın sizi istersen bi ara"

  " tamam kanka"

  "Biliyor musun Emre bizi sevgili sanıyormuş öyle sarılırken görmüş bizi"

"Gerçekten mi" diyerek güldüm ve o sırada Emreyle göz göze geldik Emre'ye gülümsedikten sonra Kaan'la sohbetimize devam ettik. Biz Kaan'la sohbet ederken Ezgi'de geldi  derken zil çaldı. Ders tarihti ve hoca ilk gün falan demeden ders işlemeye başladı. Hiç kimse de dersi dinlemedi konuştu bizde dahil mxöslwözis.
"Çocuklar susun bu son uyarım yoksa yerlerinizi değiştiricem"

Dedi ve dersi anlatmaya devam etti ama hiç kimse yine susmadı.
  "Yeter Ezgi kalk ordan Emreyle yer değiştirtir Kaan sende kalk Barış'ın yanına geç."

Emre yanıma oturdu ve
"Merhaba" dedi "tanılamadık seninle ben Emre"

"Aden bende memnun oldum" dedim

"Bu adam da motora bağlamış nefes almadan anlatıyor ya cıldırcam" dedi bende sesli bir şekilde gülünce artık hocanın sabrı taştı ve bizi dışarıya attı

"Emre ya ben acıktım hemde yapacak bir şeyde yok kantine gidelim mi?"

  " Ben de acıkmıştım aslında ya iyi olur hadi gel"

Ve beraber kantine gittik. Kantine boş olduğu için hiç beklemeden tostlarımızı aldık oturduk ve muhabbet etmeye başladık.

  "Bu okula sadece basket için mi geldiniz"

  " aslında basketbol benim için ikinci meslek bu okulda akademik  anlamda da her şey tam basketbolda gelmeme vesile oldu."

  " hee anladım"

  Daha sonra havadan sudan muhabbet ederken zil çaldı ve sınıfa çıktık. Sınıfta kalanlar ve bahsettiler dışarı çıkma planları yapıyordu. Bizi görünce hemen sordular. Kaan yanıma gelip

  "Kanka bu akşam dışarda bir şeyler yapalım ya hemde sizde basketçilerle tanışmış olursunuz."

  "Tamam olur annemi arayıp haber veriyim"

   "Tamam kanka"

Ve annemi aradım
" Anne Kaanlarla dışarı  çıkabilir miyim söz veriyorum geç kalmam"

  "Tamam kızım bak kaan var diye izin veriyorum ama geç kalma"

  "Oh saol aşşkııım"

  Kaan'a dönüp
  " annem izin verdi saat kaçta gideriz ona göre eve geçiyim hazırlanıp gelirim"

" bir saate geçeriz kanka sen geç eve"

"Tamam kanka nerde buluşcağımızı mesaj at bana"

"Tamam kankaaa"

Ve Ezgi'yle eve doğru yürümeye başladık.
Karpuzlarım ben geldim nabeeeer
Beğendiniz mii^.^

Başucumdaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin