Ölmek istiyorum. Yaşamdan gram zevk almıyorum. Anne sen beni ne diye doğurdun ki? İki dakikalık zevkiniz için neden beni ortak ettiniz bu boktan hayatınıza?! İntihar edeceğim. Her şey berbat. Bir boka yaramıyorum. Hiçbir şey düzgün gitmiyor. Kendimi öldüreceğim. En acısız ölüm hangisi?!
Sana bir şey söyleyeyim mi dostum? Eğer bunları düşünüyorsan, söylüyorsan merak etme sen zaten bir ölüsün. Ölü demek de hakaret olur sana. Ölüler en azından toprağı verimleştirerek dünyaya bir katkı sağlıyor. Sen ne sikime yarıyorsun? Yan gelip yatmaktan hatta dünyaya zarar vermekten başka ne yapıyorsun? Dünyanın sana karşılıksız verdiği o güzel nimetleri bile pisliğe çeviren birisin sen. N'oldu zoruna mı gitti ? Ne o, bana mı küfrediyorsun? Hah komiksin dostum.
Şimdi bana bak. Bana bak dedim! Gözlerimin içine bak! Sana ne demiştim? Benimleysen dünyayı dize getireceksin demiştim değil mi? Seni yarı yolda bırakacağımı mı sandın? Sadece seni kendine getirmek için uğraşıyorum. Şuna emin ol şu an dünya bizi dize getirmiş bulunmakta dostum. Şimdi sakinleş. Baştan aşağı kendini serbest bırak. Ve içinde bir yerlerdeki o gücü hisset. Hissetmeyene kadar asla devam etme. Şimdi düşüncelerini kontrol etmesine izin ver. Her şeyi unut. Ne varsa aklında unut. Tek bir şey düşünme. Tek derdi oyun oynamak olan çocuk gibi masum ol. Hiçbir şeyi düşünme. Ve aklına sadece şu sözleri kazı defalarca tekrar et ve içten inan bu sözlere.
"Kazanamayacaksın dünya. Seni dize getirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Getirene dek asla pes etmeyeceğim. Ve şuna emin ol günün sonunda kazanan ben olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİŞİSEL GELİŞİM KİTABI - MOTİVASYON VE BAŞARI !- İÇİNDEKİ GÜÇ
Non-FictionBaşarına zirveye tırmanmana ne engel oluyor? Düşün ve şimdi siktir et.