⭐ DÜŞÜN VE ŞİMDİ SİKTİR ET! ⭐

1.4K 33 3
                                    

İnsanların başarısına, ilerlemesine engel olan birçok neden vardır. Bunlardan en belirgin olanları özgüven eksikliği, başkalarının dediklerini önemsemek, kendini değersiz görmek, içindeki gücü bilmemek, neler yapabileceğinin farkında olamamak, karşısına küçük bir engel çıkınca hemen pes etmek  vs vs.

Nedeniniz bunlardan biri olabilir, hiçbiri de olmayabilir. Şimdi sizden bir şey isteyeceğim. Sizin başarınıza engel olan şeyleri düşünün ve lütfen bir kağıda not alın. Üşenme dostum. Kendine bir katkın olsun istiyorsan lütfen dediklerimi yap. Korkmayın, utanmayın. Tüm nedenlerinizi sıralayın. En ufak nedeninizi bile...

Şimdi bu nedenler üzerinde tek tek düşün. Neden böyle bir sorun benim başarıma engel oluyor ki? Başkalarına engel olmuyorken, başkaları her istediğini yapabiliyorken bana neden engel oluyor? Belki de başkaları benim bu nedenimi görse dalga bile geçer. Neden bile sayılamaz belki. Peki ben bunu neden atlatamayayım? Neden üstesinden gelemeyeyim ki? Her şeyi yapacak güce sahibim. Dünyada tek olarak yaratılan, eşi benzeri olmayan, en üstün varlık olarak yaratılan ben her şeyi yapacak güce sahibim. Artık seni neden olarak bile saymıyorum ve listemden siliyorum.

Evet bu kadar basit değil silip atmak. Her şeyin üstesinden tek tek geleceğiz dostum buna emin ol. Şimdilik en azından kendimizi kandıralım. Sahte bir rahatlık hissedelim.

Evet dostum son olarak kağıdı yırt at. Aklını boşalt. Gündüz ise camdan dışarıya bak ve olan biteni izle. Gece ise gökyüzünü izle ve kendini gecenin sessizliğine bırak. Ve son olarak;

Her şeyi siktir et!

KİŞİSEL GELİŞİM KİTABI - MOTİVASYON VE BAŞARI !- İÇİNDEKİ GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin