Eeee herkes diyoo, bu ağada doymadi ."Tam uç tane karisi var""
Aşiretim sağolsun !!!!
Çocuk olacak diye şimdide elzem gelmişti.İşi gücü bırakmış karilarimla uğraşır olmuştum. Hazal iyice kıskançlık krizine girmişti.Elzem de iyice güzeldi. Üç karimda çok güzel ve alimliydi.
Her birisi için sıra belirlemistim.
Haksızlık etme olmazdı.Büyük karimdan ,sonra Hazal ,en son elzemdi.Ama bugün Zülali doktora goturecektim.Odasına doğru ilerlerken keşke dedim ,Zülal hamile kalsaydi dedi ic sesim.
Zülal iyilik meleği gibiydi.Çocuklarimin annesi olmak ona çok yakışırdı.Odaya girdiğimde yataktaydi.Zülal diye seslendim.Uykulu hali çok sevimliydi.Zülal diye seslendim ,yanağına küçük bir buse kondurdum."Hadi güzel yüzlüm hastaneye gidiyoruz dedim"
"Ağam karin içer de hastaneye sonra gideriz dedi."
"Zülal hazırlan şimdi gidecez dedim "
Hızla odayı terk ederken, zulalde hazırlanmaya başlamisti.
Hazal merdivenin başında bekliyor du."Ağam dedi.""
"Ne var hazal deyince sen bunu nasıl yaparsın.""
Sasirmistim.
"Ne yapmisim Hazal deyince kuma dedi."
Bunun kıskançlık olduğu için davranislarida normaldi.
Çünkü Hazal bana aşıktı.Bunu görmemek imkânsızdı.
Sonra konuşalım Hazal ,ablanin kontrolü var hastaneye gidiyorum deyip yanından geçtim.
Kafam allak bullak olmustu.
Benim de bir kalbim var di.Ve o kalpte sanırım Zülal yer ediyordu. Zülal güzel yüzlüm. Hastaneye geldiğimizde genel bi muayene olmasını istiyorum dedim doktora.
Testler ,kontrol ve tetkikler hepsi yapılmış ,sonuçları bekliyorduk.
Zülalde heyecanliydi.Sonuçta kalp hastasiydi.Doktor içeri sonuçlarla girdiğinde, yüzü gülüyordu.
Neyi var karimin doktor bey deyince ,merak etmeyin korkulacak birşey yok dedi.Kalbi nasıl diye sorunca çok iyi kalbi dedi.Şükür iyiyse dedim.Peki diğer rahatsızlıklari deyince, böyle donemde olur dedi.
Ne rahatsızlık deyince hamile Eşiniz dedi .iki aylık hamile dedi.O an hayat durmuştu.Güzel yüzlüm hamileymis.Baba oluyorum.
Allahım sevinçten havalara ucmustum.Teşekkür ederim dedim.Güzel yüzlüm ağlıyordu.
Şükürler olsun diye dua ediyorum.
Kalp rahatsızlıgida bitmiş. Bebeği uğurlu geldi.Zülalim ve bebeğim.
Muhtesemdi.Artik gönlümde sadece Zülal vardı .
Sadece Zülal.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESKİN TÖRE
Fiksi UmumİCİMİ ZEHİRLEDİN ,SENDE İCECEKSİN,ACİMAM BEN BU TÖRE SENİDE YAKACAK.MECBUR ETTİN.MECBUR KALACAKSİN.AGA KİZİ ZÜLAL .... BEN KİMMİYİM BEN MERT KAYRA ..... KESKİN TÖRE NAMİ DİĞER....