BÖLÜM 11

4.6K 101 3
                                    

Hayat karşına öyle şeyler ,çıkarıyordu ki.
Benim hayatımda hersey yoluna girmişti ,iki karimdan iki evladım olmuştu.

Ezmira ve emir doğmuştu.Küçük seytanimda Amerika da kendini yeni bir hayat kurmuştu.Oradaki şirkette yönetimdeydi. Çok basarili bir is kadını olmuştu.

Ve oda hamileydi.Evet çok istediği çocuğa kavuşmak üzereydi.Ama benden değil.Çünkü onu bosadim ve yeni bir hayat kurdu evlendi, simdi hamile.

Tam tamına beş yıl su gibi geçmiş ve iki karimla mutluydum.Taki o kara haber gelene dek.Güzeller güzelim kalbine yenik düşene deyin.

Amerika da gelmişti haber ,yıkıldım bitmistim.
Haber alır almaz döndüm.Soğuk yüzü solmustu.Artik zulalim yoktu.

Haberi alan küçük seytanimda gelmişti.Minicik emirim annesiz kalmıştı.Hayat çok acımasızca vurup geçiyordu.Çok kötü olmuştum.Herşey manasizdi .Sevdiğim yürek solmustu.Tıpkı zerdam gibi.

Yüreğim buz kesmisti.Ama emirim ne yapardı.Küçük oğlum benim herseyimdi benim.

Küçük oğlum benim herseyimdi benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dilemistim onu ama yoktu bitanem.Zülali kaybettim.
Varlığı bile ozlenirken ,ölümüne nasıl katlanacaktim.Bitmistim.

Artik yasam anlamsizdi.
          &  20 yıl sonra&

Annesizlik yıllarca yakmıştı kalbimi ,dun canım babamı da kaybettim .
Artik dünyada ezmirada başka kimse yok ve onunda annesi öldü. İki kardeş yapayalnız dik.Koskoca aşiret bana kalmıştı.

Ben emir ağa olmuştum.Koskaca bir agayim.Artik aşirette sadece benim emirlerim dinlenecekti.Doktorluk hak getire bitti başlamadan aşiret isleri koskoca holdingin sahibi bendim.

Ezmirada avukat olmuştu.O zaten holdingin avukatı olmuştu.

Bakalım gelecek bize neler getirecekti.🌹🌹🌹🌹

KESKİN TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin