BaşBelası Bölümü: Senaryo.

63 11 21
                                    

Yarısını buldum.

Hawkmoth'un Penny'i akumaladığı kısma kadar olanı...

Aslında bu çeviriyi yaptım diye hatırlıyom. ZAG 1 kitabımda... Neyse yine de tekrar olur ben de hatırlamış oldum.

Ayrıca o kitabımı okumayanlar için tekrardan paylaşıyorum, zaman da geçmiş olur.

Oruç zor kafa dağıtmalıyım açlıktan ölüyom. (Dediğim sırada bu bölümü yazıyodum. Düzeltmicem. Sjsj)

Dün masa üzerindeki beyaz pakette bulunan sigara börekler vardı. Anam da öyle bi sarmış ki sanarsın döner. Sonra döner deyince aklıma döner eti, etten de iskender geldi. Çıldırdım.

Huyu'm müsaitsen pano deşek mi? huyuuza wupomero'nunkini...

Az önce şarjım bitiyo çıkıyom demişti şimdi yazsak neye uğradığına şaşıracak deli kız snalaşa

Neyse uzatmadan çeviriyi yaziim:

~~~

Sahne: Le Grand Paris. 

Penny Rolling, Jagged Stone'un odasının kapısında telefonunu elinde tutuyor ve Butler Jean ile konuşuyor.

Penny: Bay Stone kahvaltısının bir ayının sırtına konularak getirilmesini istedi. Bunun için bir şeyler yapabilir misiniz?

Butler Jean: Ah… Ne yapabileceğimize bakarım Bayan Penny. Hepsi bu mu?

(Penny'yi biri arıyor ve Penny, Jean'a üzgün olduğunu söyleyip aramaya karşılık veriyor)

Penny: (telefonda) Evet, kırmızı göz uçuşu tercih edilebilir. Jagged'in timsahı, Fang, gündüz uçuyor. (Bob odaya dalar.)

(Küçük bir not: Burada uçak ile seyahat demek istiyor. Dang banyo yapmaz falan ya, işte sadece de gündüz uçağa biniyormuş. Ben öyle anladım.)

Bob: Penny, yeni albümü pazarlamak için mükemmel bir yol buldum! Bir gerçeklik şovunda konuk olacak!

(Reality TV, senaryosu olmayan gerçek yaşamdan kaydedilmiş dramatik ve mizahi durumları ekrana yansıtan ve karakter olarak profesyonel aktörler yerine gerçek kişileri kullanan bir televizyon programı çeşididir)

Penny: Ooh, gerçekten de Jagged'in bununla iyi olacağını sanmıyorum.

(Telefona) Hayır, hayır, hayır, hayır! Seninle konuşmuyordum. Lütfen uçuşu onaylayın.

(Penny, Jean'e gidebileceğini söyledi)

Tamam, çok teşekkürler. (telefonda) Seni arayacağım.
Bekle Bob, bekle!

(Penny telefon ve kapıyı da kapatır. Ardından o anda Jagged ile olan Bob'un peşinden koşar.)

Jagged: Fang için makaronlar sipariş ettin mi Penny?

Penny: Tabiki yaptım, tam da şu anda bununla ilgilenmek üzereydim.

(Penny Jagged'in isteği üzerine not alıyor.)

Bob: Bu seferki albümün platinden yapılacak, nasıl olacağını öğrenene kadar bekle!

(Penny Jean'i arar ama André Bourgeois'e doğru koşar, Fang onun arkasındadır.)

André: Timsahını geri getiriyorum, Bayan Penny. Onu buraya tamamen reçelle* çekmek zorunda kaldım! Salonlar korkunç bir durumda! Dehşete kapılan misafirlerden çok şikayet alındı. Üzgünüm, ama timsahınızın sadece otel çevresinde dolaşmasına izin veremezsiniz.

ZAG (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin