TFOU basın toplantısı Mucize Sezon 3, Kraliçe'nin Savaşı ve Kahramanlar Günü'nün açıklamalarını belirtti!
~~~
3. SEZON: Zamanla Marinette ve Adrien arkadaş olmaya başladı.
Fakat kız öğrenci, birisinin duygularını bir arkadaşına bildirmenin basit olmadığını keşfeder, hatta neredeyse tam tersi, zor olduğunu!
Ladybug ve Chat Noir için durumun gerektirdiği zamanlarda arayabilecekleri yeni güçler ve takım arkadaşları olmasına rağmen Hawkmoth'la yüzleşmek zorlaşıyor...
Rakipleri isyanlarla haykırarak geliyorlar, çünkü o akumatize olan insanlara müttefikler yaratabilen bir kötülük olan Mayura'yı arıyor.
(Sanırım Hawkmoth kendisi gibi birini arıyor. Bunu tam anlamadım.
İşte Aslı:
Their opponent forever is also louder since he can call Mayura ,a villain capable of creating allies to the akumatized, the supervillains)
Daha fazla güç, daha fazla aksiyon, daha fazla kötü adam, hatta ve hatta daha fazla duygu!
Mucize'nin 3. sezonu Marinette ve Adrien'i teste tabi tutacak: Sırlarını koruyabilecekler mi?
Özel hayatlarını bırakmamak onların süper kahraman maceralarını etkileyecek mi?~~~
KRALİÇE'NİN SAVAŞI: Bu Moda Haftası Paris halkının her biri Adrien'ın Marinette tarafından yaratılmış şapkasını giyeceği Gabriel Agreste'in moda şovu için randevu aldı. (Şu şapka da bileklik gibi geri dönüyor anlaşılan asdfkf)
Bu sebepten dolayı Chloe'nin annesi ve uluslararası moda kraliçesi olan Audrey Bourgeois başkente uğruyor.
Ancak Hawkmoth tarafından manipüle edilen-kötü anlamda değiştirilen de diyebiliriz-Audrey akumatize edilerek Paris'in en şıkı olan Kraliçe Stili'ne dönüşür! Asasıyla donanmış Stil Kraliçesi insanları parıltılı heykellere dönüştürüyor ve Adrien’i ele alarak Gabriel’in geçit törenini mahvetmek için her şeyi yapmaya hazır.
Karakedi'nin desteği olmadan Uğurböceği kendisine yardım etmesi için yeni bir süper kahraman çağırmak üzere...
Ama vermek istediği Mucize'yi kaybetti...
Uğurböceği Stil Kraliçesi'ni durdurmayı ve Mucize'yi kurtarmayı başarabilecek mi?
KAHRAMANLAR GÜNÜ: Paris'te Kahramanlar Günü'dür ve herkes başkaları için iyi bir şeyler hazırlamalıdır. (İyilik yapmalıdır falan ok.)
Uğurböceği olarak yaptığı işlerden bunalmış Marinette'in bu iyi şey ile ilgilenmek için zamanı yoktur.
Hiç bir şey hazırlamadığını belirten arkadaşlarını hayal kırıklığına uğratmaktan korktuğu için Marinette kendi yalanları içinde hızla boğulur...
Onun kabusu yeni başlıyor. Hawkmoth asistanı Nathalie'yi Catalyst'e dönüştürüp süper bir canavara götürerek uzun zamandan beri Uğurböceği ile Karakedi'yi yenmek için hazırladığı plana başlamasını sağladı...