1

65 4 0
                                    

Ma trezesc buimaca incercand sa ma acomodez cu lumina solara, dupa ce ma obisnuiesc ma ridic din pat si merg spre baie facandu-mi rutina de dimineata. Cand ies ma imbrac intr-un tricoul alb, blugi negri taiati in genunchi si imi iau tenisi negrii. Imi iau geanta si merg spre bucatarie unde imi pregatesc o omleta,observ ca e deabea 7:30 asa ca m-ai am timp pana incep orele.

****
Cand termin de mancat imi i-au cheile de la masina si plec tinta mea fiind scoala. Dupa 10 minute ajung, parchez sub un copac si merg spre intrarea in liceu, peste tot numai elevi de la curvele scolii pana la tocilari si restul grupurilor. Sunt noua asa ca momentan nu prea cunosc pe nimeni inafara de unii elevi pe care i-am mai vazut pe strazi. Merg direct la secretariat si imi i-au orarul si cheia dulapiorului. Am nimerit dulapul cu numarul 124,imi pun geanta si merg spre clasa de algebra. Intru si vad ca singura banca libera este cea de la geam, ma asez si astept profesorul. Dupa ceva timp ajunge si acesta si incepe sa predea. Nu dupa mult usa se deschide brusc si pe aceasta intra un baiat, frumos ce pot sa spun, purta un tricou rosu si o pereche de blugi negrii rupti.

-Din prima zi te-ai gandit sa intarzii domnule Royal. Spune profesorul uitandu-se cu dispret la baiatul care a dat buzna la ora.

-Scutestema. Spune in sila si se indreapta spre singurul loc care pare a mai fi liber care este cel de langa mine. Cand ma observa imi ranjeste si eu ma uit scarbita la el. Nu era urat sau ceva doar ca sunt sigura ca e genul bad boy si ca a futut cel putin 60% din populatia feminina prezenta in liceul asta asa ca mai bine stau departe. Cand ora se termina ma ridic lenesa de pe scaun si ma indrept spre iesirea din clasa dar sunt oprita de o mana care ma trage inapoi si inchide usa. Observ ca este,,colegul,, meu de banca.

-Nu am apucat sa facem cunostinta. Spune si ranjeste. Eu sunt Aiden Royal cel mai ravnit si aratos baiat din liceu.

- Si modest. Adaug amuzata.

-Si tu cum te numesti?

- Alexys.

-Alexys.. Frumos nume. Imi spune si zambeste. Deschide usa si trece pe langa mine. Ne mai vedem Alexys. Imi face cu ochiul si pleaca.
Ies si eu din clasa si ma indrept spre curtea scolii, cand ajung vad o bruneta stand singura pe o banca butonand telefonul, ma duc langa ea si o salut.

-Buna, eu sunt Alexys, sunt noua.
Ma priveste si zambeste

-Eu sunt Clary, incantata. Stiu ca esti noua te-am vazut la ora domnului Parker, am vazut ca Aiden s-a pus langa tine.

-Pai fiind cam singurul loc liber. Spun inclinand din cap.

-Cred ca a pus ochii pe tine, am vazut cum te privea. Spune si isi da ochii peste cam. Oricum nu te incurca cu el fiindca e un curvar si esti prea draguta ca sa suferi =)). Spune si imi zambeste.

-Mersii de sfat dar nu cred ca e asa de rau.

-Nu? Uite!. Si imi arata spre un loc putin mai departe de noi unde era o masa de picnic acolo era un grup printre care se afla si Aiden fiind pus intre doua curve care se urcau  pe el, fac o grimasa la vederea lor si imi intorc privirea spre Clary care era la fel de dezgustata ca si mine.

-Acum inteleg. Spun si dau din cap.

Pauza se termina-se asa ca am plecat la ore. Ziua a decurs normal.

*****
Cand am ajuns acasa imi verific telefonul vazand ca am un mesaj nou.
Il deschid si :

-Ce faci pitico?

Vad mesajul si incep sa ma gandesc oare de la cine ar putea fi:

-Cine esti?

Astept  un raspuns care vine imediat.

- Oare?

-Aiden?

-Ding Ding Ding!

-De unde ai numarul meu?

-Secret! Hai sa jucam un joc.

-Ce joc?

-Pai in fiecare zi tu  imi spui un lucru despre tine si eu trebuie sa ghicesc daca este un adevar sau o minciuna, daca am ghicit am voie sa iti pun orice intrebare vreau si trebuie sa raspunzi sincer ok?

- Ook
Cred ca voi regreta.. Dar asta e nu risti nu castigi.

-Pai am un frate.. Andevarat sau Fals?

-Hmm... Fals

-Pff corect!

-Buun deci esti virgina?

- Pe bune? Alta intrebare nu ai?

-Nu asa ca raspunde!!

- Doamne.. Da sunt.

-Pe bune? Puteam sa jur ca nu esti la cum arati:>

-Da da sigur..

-Noapte buna frumoaso :>

-Noapte buna.

Oficial asta o fost cea mai ciudata conversatie pe care am avut-o cu un baiat. Ma schimb in pijamale si ma bag in pat adormind instant

***
Deeci cum vi se pare pana acum cartea, sper sa va placa va rog sa ma sustineti cu un like sau un comentariu! Maine voi posta urmatorul capitol! Byee

×Qeen×Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum