*poza cu Alec*
Raman socata cand vad cine se indreapta spre noi. Acesta ma vede si ranjeste. Ceilalti se uita ciudat la mine si nu stiu ce am.
O i-au la fuga spre acesta si ii sar in brate incepand sa plang, ma tine strans in brate bagandu-si capul in scobitura gatului meu. Imi sterge lacrimile si ma saruta, uimindu-ma.
Sarutul asta a fost plin de dor, pasiune si nostalgie. Ma desprind din sarut si il intreb cu vocea stinsa..-Cum de esti aici?..
-Pai.... Am intrebat-o pe mama ta unde esti si mi-a spus ca te-ai mutat aici, nu ma asteptam sa te gasesc pe pista si sa fii si regina, vitezomana mea mica. Spune si ma pupa pe frunte.
-Si.. Mama ta?.. Spun cu teama.
-A-a murit acum 8 luni... Spune si isi lasa capul in jos...
- Ooff.. Spun si il i-au in brate. Imi pare atat de rau... Ii dau un sarut scurt pe buze.
Ma uit spre grupul meu si inca ii vad cu sunt socati. De indreptam spre ei dar vad ca Aiden lipseste.
PERSPECTIVA LUI AIDEN
Am vazut-o cum s-a blocat dar a luat-o la fuga spre ceva anume, cand ma uit vad ca alerga.. Spre un BAIAT? Furia ma cuprinde si o vad cum ii sare in brate... Si ala o saruta... Cine dracu ii ala?!
Mi-a ajuns spectacolul asa ca plec spre bar. Ajuns imi iau o sticla de vodka si ma indrept spre masina.
PERSPECTIVA LUI ALE
Al vad pe Aiden cum iese din bar si se indreapta spre masina cu o sticla de vodka in mana. Ma indrept spre el fiindca stiu ca cel mai probabil va face o prostie...
Cand ajung in dreptul lui il apuc de mana.-Ce incerci sa faci?
-Sa plec nu se vede? Spune nervos
-De ce? Si mai ales cu sticla de bautura dupa tine?Tu vrei sa mori?
-1.Pentru ca nu vreau sa te vad cu handicapatul ala si 2. Stai linistita papusa ca nu mor.
Spune si intra in masina. Plec si ma indreot spre grup, Alec ma trage inspre el posesiv si ma tine strans de mana.
-Cine era ala?Spune maraind bagandu-si capul in parul meu.
-Nimeni. Spun nepasatoare.
Ma uit spre cei din fata mea si ii vad inca curiosi sa afle cine e Alec.
-Bun deci Alec ei sunt Clary, Niall, Liam, Niki si Kayla. Si voi el este Alec.
-Iubitul ei. Spune mandru. Vreau sa il contrazic dar ma opresc.. Chiar nu stiu ce suntem adica a venit dupa 2 ani si mna...
-Noi plecam. Spun si il trag dupa mine spre masina.
Ajungem acasa si mergem in bucatarie pentru ca manca ceva. Dupa ce manacam mergem in sufragerie si ec pune un film.
Dupa ce acesta a inceput ne-am uitat cam pe la jumatate pana cand Alec am cazut ca se cam satura-se am zis sa il distrez putin.Ma ridic de pe canapea si ma intorc cu fata la el impingandu-l punandu-l pe spate, aud cum maraie confuz.
Ma urc pe el fundul meu stand fix pe barbatia lui, ma misc putin si il aud cum geme, mainile lui se pozitioneaza pe fesele mele strangadu-le tare. Ma aplec si incep sa ii sarut gatul coborand pana la tricou, il dau rapid jos coborand cu saruturile.
In acelasi timp imi miscam fundul facandu-l sa geama,ranjesc la fiecare sunet pe care il aud din partea lui mai ales ca este de placere.Ii atac buzele incepand sa le sarut cu pofta. Ma mai foiesc putin in bratele lui si ma dau brusc jos.
-Heei! Spune revoltat inca stand pe spate. Mai vroiamm. Spune ca un copil mic.
-Iti ajunge. Ii spun si ranjesc.
-A, da? Las ca vezi tu! Se ridica imediat sa ma prinde de solduri.
Ma tranteste pe canapea si imi rupe tricoul, injur in cand fiindca nu am sutien, incepe sa imi paseze sanii si sa imi sarute gatul, muscand si sucand unele portiuni.
Acepe sa coboare cu saruturile pana ajunge la sani unde ii linge pe fiecare apoi coboara. Eu gemand la fiecare contact pe care il au buzele lui cu pielea meaAjunge la pantalonii mei scurti pe care ii da imediat jos. Imi maseaza feminitatea eu gemand.
Scapa si de ultimul articol vestimentare pe care il port si isi introduce un deget in mine, sarutandu-ma si eu gemand in sarut.Dupa ce face cateva miscari de dute-vino isi introduce si al doilea deget. Cand sunt aproape gata si scoate degetele si le linge.
Se da jos de pe mine si ma saruta.-Heei!!Spun revoltata de faptul ca ma lasat neterminata si excitata la maxim.
-Iti ajunge. Spune si ranjeste.
-Te urasc. Si ma bosumflez.
-Si eu te iubesc! Tipa din bucatarie.
Realizez ca a soun ca ma iubeste. Doamne a zis ca ma iubeste.. Daca a spus-o la misto?!Ma imbrac rapid cu o pereche de boxeri si un tricou si fug dupa el in bucatarie. Vad ca isi pune un pahar de suc amestecat cu wiski)
(nu cred ca am scris corect =))].
Ma apropii de el si ii sarut spatele gol, se incordeaza si se intoarce spre mine punandu-ma pe blat.-Chiar ma iubesti? Spun incet.
-Daca nu as face-o nu a fi venit dupa tine aici. Spune si ma saruta, imi bag mana in parul lui tragandu-l usor,il aud cum maraie si ranjesc.
Ma dau jos dupa blat si ma indrept spre camera avand in vedere ca e super tarziu si eu maine am scoala.
Alec vine dupa mine, ma pun in pat si il vad cum isi da jos pantalonii ramanand doar in boxeri. Se pune langa mine si ma ia in brate. Inchid ochii si adorm imediat.Saluut! Sper ca va place carteaa pana acum. Ce credeti Ale va ramane cu Alec? Sau va fi cu Aiden? Oricum vreau parerile voastre in comentarii si nu uitati sa imi dati si un like.
*stiu ca sunt greseli le voi corecta in curand*