2

51 5 0
                                    

Dimineata ma trezesc din cauza telefonului, ma uit si vad ca am primit un mesaj de la Aiden

-Neata! ☀️

-Neata..

-Cee faci?

-Uite deabea m-am trezit tu?

- La fel. Vrei sa continuam jocul?

-Sigur

- Nu ai avit nici o relatie pana acum.

-Gresit=)

-Hai ma.. Si aveam o intrebare buna =). Oricum, cine a fist norocosul?

- Pai il chema Alec si am foat impreuna 2 ani doar ca a fost nevoit sa plece, nu l-am mai vazut de atunci...

-Imi pare rau, oricum vorbim la scoala, pa

-Pa

M-am intristat imediat cand mi-am adus aminte de Alec, l-am iubit mult si poate inca il iubesc dar nu am mai auzit nimic de el din ziua aceea...

FLASHBACK

Telefonul imi suna, ma uit si vad ca am primit doua apeluri de la Alec, il apelez inapoi si răspunde imediat.

-Iubito, trebuie sa vorbim pregatestete vin sa te i-au in 10 minute.

-Bine dar ce se intampla??

- Nu am timp sa iti explic.. Te iubesc

-Ok.. Si eu te iubesc

Ma imbrac rapid punandu-mi pe mine o pereche de pantaloni rupti negri si un tricou negru incaltandu-ma cu adidasii albi. Imi prind parul intr-o coada de cal si cobor unde i-au cheile si incui usa de la intrare. In strada ma asteapta rezemat de masina Alec si imi spune sa intru. In masina ma i-a de mana si imi spune.

-Te iubesc foarte mult.. Sa nu uiti asta ok?

Spune si ma saruta apasat lingad usor buza de jos, cerandu-mi permisiune, deschid gura si limbile noastre danseaza un vals plij de dorinta si pasiune. Cand ne desprindem din cauza lipsei de oxigen ne uitam unul in ochii celuilalt si zambim, zambetului fiind unul amar si trist.. Nu inteleg ce se intampla dar sper ca voi afla in curand fazand ca porneste masina.

****
Dupa nu nult timp ajungem la marginea orasului, aici este un camp ne fiind fiarte populat langa este o padure. Ma ia de mana si pornim spre padure adancindu-ne destul de mult in aceasta.

-Alec.. Unde mergem? Il intreb putin speriata.

-Ai sa vezi iubito. Imi soune si zambeste.

Continuam sa mergem pana ajungem la o cabana. Intram in aceasta si vad ca in camera principala si afla o canapea din piele, un semineu si o masa cu cateva scaune in jurul ei.
Alec ma trage dupa el in bucatarie care era crem inchis.

-Deci ce ai vrea sa mancam? Imi spune si imi zambeste.

-Pentru asta m-ai adus aici? Spun si ridic o spranceana. Stii aveam si eu aragaz si frigider acasa. Spun si incep sa rad.

Ma ia pe sus si ma duce pe canapea punandu-se peste mine, incepe sa imi sarute gatul si isi baga capul in scobitura gatului meu plansad saruturi de foc pe pielea mea, printrebuze mi-se strecoara un geamat. Ranjeste cand aude si continua coborand pana la decorteu. Apuca de tivul tricoului si mi-l da jos. Incepe sa imi sarute pielea pana la cupa sutienului, de care se dezcotoroseste imdiat ramanand pe jumatate goala in fata lui. Imi saruta sanii pe rand, eu gemand infundat la fiecare atingere. Ma ridic si ii dau tricoul jos, imi bag capul in scobitura gatului sau si plasez saruturi umede pe pielea sa, acesta geme si cobor cu saruturile pana la patratele. Pa pune iar pe spate si imi da pantalonii jos, masandu-mi feminitatea, imi dau capul pe spate si gem. Continua sa maseze buzele lui contopindu-se cu ale mele,eu gemand necontrolat. Nu dupa mult scapa de bucata de material si isi introduce un deget in mine eu scotand un mic tipat, acesta face miscari de dute-vino. Imi las capul pe spate si gem, tresar cand isi introduce ai al doilea deget in mine. Gem necontrolat si buzele sale le saeuta tandru pe ale mele.

-Haide iubito, da-ti drumul! Spune si eu fac intocmai, gem tare si imi dau drumul cazand obosita pe canapea.
Alec isi scoate degetele ai le linge.

-Stiam eu ca esti dulce! Spune si chicoteste.

- Iubito asta a fost primul tau orgasm. Spune si ma saruta apasat.

- Stiu. Spun si ma ridic. Unde e baia?

-Urci la etaj si prima la stanga.

-Mersii. Spun si imi i-au lenjeria.
Dupa ce am facut dus m-am imbracat in lenjerie si un tricou de-al lui. Cobor si vad ca ma asteapta cu paste. Ma asez la masa.

-Deci pana la urma de ce m-ai adus aici? Spun inceonad sa manananc

-Ai sa vezi maine dimineata.Spune si incepe si el

Mancam si nu ducem in dormitor, ma i-a in brate si adormim asa.

***
Dimineata ma trezesc singura in pat, cobor si il vad imbracat si asteptandu-ma pe canapea, era destul de agitat.

-Iubito. Vine si ma saruta. Presupun ca acum trebuie sa iti spun de ce te-am adus aici...

-Da, ar cam fi si cazul..

-Pai..mama s-a imbolnavit si tata nu poate sa o ingriheasca singur el fiind la munca mai mereu... M-a rugat sa ma mut cu ei in Canada..

In momentul acela inima mea se oprise, nu voia sa mai functioneze corect, ochii incep sa ma intepe si simt ca daca nu ma voi aseza voi cadea din secunda in secunda.

-Deci pleci.. Pleci si ma lasi si tu in lumea asta nenorocita... Singura.. Iar singura. Nu suportam ideea de a fi iar singura...

-Iubito...as vrea sa raman as murii doar ca sa raman langa tine... Dar mama ar putea putea muri in orice secunda si trebuie sa fiu langa ea.. Te rog sa ma intelegi. Te iubesc si as da orice sa fiu langa tine..

-Bine.. Spun intr-un final doar duma acasa te rog..

Ma imbrac si mergem impreuna la masina.. Eram distrusa, sfaramata parca urma sa mor cam atat de mare era durerea din sufletul meu....

Cand ajuns acasa si-a luat ramas bun si a plecat A PLECAT

-TE URASCC! Cad in genunchi si plang.
Singura persoana care m-a iubit vreodata a plecat si ea si m-a parasit.

AND FLASHBACK

Din acea zi plansesem 2 luni, slabisem foarte mult si cu greu m-am recuperat si am renceput sa gandesc coerent.

SPER ca va placut acest capitol si nu uitati sa ma sustineti cu un like si un comentariu, chiar as vrea sa va citesc parerile.

*In poza este Aiden*

×Qeen×Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum