5

30 3 2
                                    

Ma trezesc buimaca si dau sa ma ridic dar bratul lui Alec imi tine talia, ma eliberez intr-un final si merg spre baie unde fac un dus rapid si ma spal pe dinti si pe fata.

Ies doar in lenjerie si ma indreot spre dulap lunda-mi o pereche de blugi negri si un hoodie galben.

Ma duc langa Alec si il sarut pentru al trezii, adanceste sarutul si ma trage peste el.

-Neata. Spune si casca. Stii ce greu a fost sa ma abtin sa nu ma ridic din pat cand ai iesit in lenjerie?.

Ma rusinez din imi afund capul in pieptul lui.

-Perversule. Murmur si ma ridic. Vezi ca mai avem 20 de minute pana incep orele asa ca hai mai repede.

-Da sefa. Se ridica si merge spre baie.

Cobor si intru in bucatarie lundu-mi un mar. Astept pe canapea uitandu-ma la televizor. Nu prea era nimic interesant.

-Hai sa mergem.

Cand ii aud vocea opresc televizorul si ma ridic.. Il analizez si vad ca nu era in hainele de ieri avand o pereche de blugi negri ai un tricou alb.

-Am venit pregatit. Spune si ranjeste.

Chicotesc si ies pe usa, ne urcam in Porcheul pe care l-am castigat aseara si ne îndreptăm spre scoala.

Dupa 5 minute ajungem ca sa ma dau putin in spectacol fac un drift perfect si parchez, toata lunea se uita curioasa la masina.

Cobor odata cu Alec si acesta vine langa mine lundu-ma de talie ai îndreptându-ne spre grupul nostru. Lumea se uita la noi mai ceva ca la felu 14.

Cand ajungem in dreprul prietenilor nostrii ii salut si ne punem langa ei.

-Mai mai mai dar ce avem noi aici? Spune Aiden care iar era calarit de o curva. Cuplul anului. Spune cu disptret.

Alec imi strange talia si maraie.

-Ce mai vrei Aiden? Veziti de animalele tale de companie si taci.

Acesta maraie si isi inlatura,,creatura,, care se urca pe el.

Cand clipotelul suna ne îndreptăm toti spre orele noastre. Aveam geografie...cu Aiden.. Super! 🙄

Intru in clasa toata lumea uitandau-se la mine, ma pun in ultima banca si un baiat se pune langa mine. Nu il bag in seama. Profesorul intra si dupa cateva minute apare si  Aiden nepasator se indreapta spre banca mea uitându-se urat la colegul meu.

-Dispari!

Maraie la saracul baiat. Acesta plecand repede. Se tranteste pe scaunul de langa mine si ma omoara din priviri.

Profesorul isi da ochii peste cap continundu-si ora.

-Cine e ala? Imi sopteste nervos.

-Nu e treaba ta! . Spun iritata.

-Cine e? Spune apăsat

-Ti-am spus nu e treaba ta! .

-Spune la dracu cine e!! Tipa si se ridica.

Ma uit la el si imi dau o palma mintala văzând ca a atras atentia tuturor.

-Domnule Royal in biroul directorului.

Expir usurata la auzul profesorului si ii multimesc acestuia din priviri acesta intelegand.

Aiden pleacă trantind usa clasei.Profesorul isi continua ora eu lunda-mi câteodată notite.

Cand a sunat clopotelul am iesit prima mergand spre dulapiorul meu. Il vad pe Alec si il sarut acesta isi pozitioneaza mainile pe talia mea lipidu-ma de corpul lui.

-Ce faci? Spune si zambeste.
-Bine tu?
-Acum bine. Spune si imi da un sarut scurt. Ma încrunt si il trag intr-un sărut pasional acesta chicotind.

-Awww. Aud o voce de langa noi, ma desprind din sarit si zambesc rusinata. O iau in brate pe Clary.

-Ce faci? O intreb

-Uite te cautam tu?

-Pai stateam. Hai afara

-Ok.

Il iau de mana pe Alec ai mergem impreuna cu Clary afara la grupul nostru.
Alec se aseaza pe banca si ma trage in poala lui. Cand incerc sa ma asez mai bine scoate un geamat dar doar eu l-am auzit spre fericirea mea.

-Daca te mai misti mult o sa te fut chiar aici. Imi sopteste la ureche, ma inrosesc la auzul vorbelor acesta chicotind.

Am vazut cum Mark si Clary isi fac mereu ochi dulci unul altuia, aww ce dragut.Am mai vorbit de fleacuri pana cand Kayla a mentionat ceva de o petrecere la pista, diseara..

Se suna de intrare si merg la ora am engleza.

Ora a decurs normal. Pe Aiden nu l-am mai vazut de la ora de georgafie.
Oare ce s-a intamplat? Imi alung gandurile legate de el si merg spre baie. Intru intr-o cabina si cand dau sa ies aud cum usa se deschide si intra mai multe persoane.

-Doamne a-ti vazit ce frumos e Alec? Pacat ca sta dupa proasta aia. Clona 1

Imi dau seama ca este una din clonele lui Viki.

-Poate o iubeste. Clona 2

-Sa o iubeasca? Ha, pun pariu ca sta cu ea doar ca sa o foloseasca, dupa o va arunca ca pe o carpa. Clona 1

-Totusi nu stiu ce vede la ea e doar o curva proasta si urata, eu una sunt de 10 ori mai frumoasa ca ea. (Viki)

Ies din cabina si ma indrept spre ghiuveta ca sa ma spal pe maini, cand ma vad acestea incremenesc.

Ma uit la toate trei si imi vine sa rad la ce fete de capre au.

- Stiti? Ma amuza teribil faptul ca voi chiar credeti ca puteti sa fiti mai bune ca mine carpe nespalate. Ma incrunt la ele.

-Da? Deabea astept sa vad cum o sa incepi sa plangi cand ti-l voi lua pe scumpul tau Alec. Prinde curaj Viki.

Dau sa spun ceva dar o voce din spatele meu ma opreste.

-Da? Chiar as vrea sa te vad. Spune amuzat nimeni altul decat Alec. Hai iubito. Ma prinde de mana si iesim.

Incep sa rad si ma uit la el, acesta se uita la mine si ma saruta.

-Stii ca te iubesc doar pe tine nu?

-Stiu.. Si eu te iubesc.

Restul orelor au decurs normal
Cand am ajuns acasa am mers sa ne pregatim pentru petrecere.

Cam atat pentru acest capitol. Stiu cam plictisitor dar urmatorul va fi mai incitant promit. Sper sa va placa si nu uitati sa dati un like sau un com pentru a ma sustine💓👌

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 18, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

×Qeen×Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum