Aşk

3.5K 126 18
                                    

Biz öpüşürken bir öksürme sesi geldi.O tarafa doğru baktığımda annem idi.Annemi görünce hemen geri çekildim.Annem yavaş yavaş yanımıza yaklaşmaya başladı.Jungkook ise kikirdiyordu.Sen kikirda bir evlenelim görecek sin sen hahaha.(-Anne +Jungkook ~Kızımız)
-Vay vay kimler varmış burada!?
+Merhaba anneciğim
-Merhaba oğlum da siz gece gece napıyorsunuz dışarıda?
~Şey anne...Mmm şey hani benim eski sevgilim Bobby var ya?
-Evet
~O geldi bana kötü şeyler yapicakti o ara Jungkook geldi beni kurtardı sağolsun.Sonra kavga ettiler Jungkook Bobby'nin ağzına sıçtı.Bobby de Jungkook'a sadece bir yumruk atabildi sonra işte bende pansuman yaptım jungkook'a.
-Oyyy oğlum bir şeyin var mi?
+Yok anneciğim,iyiyim ben.(Adın) bana bir pansuman yaptı geçti hepsi☺
-Hmm pansuman hee!?
+Evet anneciğim.
~Anne sen gir içeri ben Jungkook'u yolcu edip geliyorum.
-Tamam kızım. Hadi görüşürüz çocuklar size iyi kok- ayy pansumanlar.

Anne ya ne koklaşması be.Rezil ettin beni çocuğa... Annem eve girince bende Jungkook'a döndüm.Pis pis sırıtıyordu pislik😠İste onu gönderdim, pansuman eşyalarını koydum vs.Sonra yatağa yattım ve düşünmeye başladım...Bunca şey benim başıma nasıl geldi? Ben nasıl aşık oldum bu adama? Ney Aşk mı!!!??Tövbe Estağfurullah ne aşkı be!Allah allah dimi yani!?Neyse öyle boyle kendimle cebeleşirken uyuya kalmışım.
~Sabah~
Gözüme iğrenç sarı ışıklar geliyordu...Eskiden aşık olduğum ışık şimdi nefret ettiğim ışık... Annem gene bağırıyordu.
-Kız kalk aşağı in!Kahvaltı hazır hadi!
+Tamam anne geliyorum
Dolabıma doğru ilerledim ve elime ilk ne geldiyse giydim.👇

Asagi indiğimde herkese günaydın dedim ama sadece 1 kişiye demedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asagi indiğimde herkese günaydın dedim ama sadece 1 kişiye demedim.Sizce kim? Tabiki iğrenç yaratık BABAM!



#Yazar'dan#
Özür dilerim aşklarım ama daha yazamıycam valla oruç yüzündeen bayilicam ya.Belki gece atarim yeni bölüm.

Evlilik (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin