2 Gün Sonra Düğün Var!!!

2.5K 92 51
                                    

*Yosun'dan*
Jungkook beni eve bıraktıktan sonra hemen gitmişti. Bende idama çıkıp üstüme rahat birşeyler giydim ve makyajımı silmek için masamın önüne oturdum. Tabii annem uyur mu?! Uyumazzz! Ben makyajımı silerken annem sanki ben uyuşturucu içiyormuşum da oda polismiş beni yakalamaya gelmiş yani öyle bir daldı. Neyse geldi ve konuşmaya başladı... (Annesinin adıda Okyanus olsun.)
Y=Noluyor anne!??
O= Yav kızım nolcak kaç saattir bekliyorum ya!
Y=Neyi bekliyon anne?
O=Kızım sen mal mısın? Neyi olucak acaba!? Tabiki ne yaptınız onu anlaticaksin. Onu bekliyorum Alla Alla!
Y=Çok mu merak ediyon anne?
O=Hem de çok!
Y=Ozmn yarın anlatırım xd
O=Yosun!!! Başlatma şimdi he! Şu terligi yüzüne bir yapıştırırım! Ondan sonra yarını görürsün!
Y=Tamam anne yiaahhhhğğğğ! Anlatıyorum bir daha da anlatmam!
O=Bana bağırma! Anlat çabuk!
Y=Jungkook beni çok güzel bir yere götürdü. Sonra işte bir kadın g-
O=Tühh yazıklar olsun! Aldatmış mı seni yoksa!!!???
Y=Yuh anne!!! Ne ara,ne zaman o kadar senaryoyu kurdun?!
O=Ne biliyim ya! Sen devam et.
Y=Neyse sonra işte kadın beni bir odaya götürdü elbise denettirdi.Sonra 1 tane elbise vardı ona aşık oldum onu giydirdi.Sonra ayakkabı baktık.Sonra işte o kadın beni bir adamın yanina götürdü oda benim saçımı ve makyajımı yaptı. Sonra beni bir yere götürdüler çok güzeldi,her yer mutiş süslenmişti. Sonra ben bekledim Jungkook'un gelmesini. İste bir kaç dakika sonra Jungkook'ta geldi. Biz yemek yedik felan sonra Jungkook yanıma geldi ekimi tuttu ve önümde diz çöktü!!! Veeeeeee!!!
O=Ne kız ne söylese ne!
Y=Evlilik teklifi etti!!!
O=Ohaaaa!!! Kız sen ne dedin?! Hayır demişsen seni evire çevire doverim!
Y=Hayır dedim tabi sevmiyorum çünkü anne!
O=Benim salak kızım çocuk sana neler yapmış sen hayır mı dedin!?
Y=Evet.
O=İyi kızım iyi! Ne bok yersen ye!
Y=Şaka anne şaka EVET dedim! Xd
O=Allllllllaaaaahhhhh oh oh yandan!
Y=Ne sevindin anne be!
O=Tabii sevincem kız evleniyon sonuçta!
Y=Tamam anne artık çıkar mısın?
O=Tamam be gidiyom.İyi geceler.
Y=Sana da anne.

Ah bu anneler var ya...Ne meraklılar ya xd. Annem çıktı bende makyajımı sildim ve yatağıma yattım. Bugünü düşünmeye başladım... Ben iyice hayallere dalmisken telefonum titremeye başladı. Baktığımda ise Jungkook arıyordu.Hiç bekletmeden açtım.
J=Uyumuyordun dimi güzelim?
Y=Yok aşkım uyumadim ya sen?
J=Yok aşkım da sana birşey demem lazim.
Y=Söyle aşkım?
J=Yarın düğün alışverişine çıkacakmışız. Ondan sonraki gün düğünümüz var sevgilim.
Y=Peki kociş😊...
J=K-k-ko-kociş mi?
Y=Evet kociş😊
J=Senin o kociş diyen ağzını var ya...
Y=Eee?
J=Koparır yerim😍
Y=Yaaaa aşkım ya
J=Ney aşkım ne?
Y=Birşey yok sevgilim.Hadi artik yatalımda yarın yorulucaz çünkü.
J=Peki karıcım hadi yatalım da eğer kapıyı açmazsan yatamıycam...
Y=Anlamadım?
J=Kapıyı diyorum aç diyorum.
Dedi ve yüzüme telefonu kapattı. Bende koşarak kapıyı açmaya gittim.Açtığımda Jungkook karşımda sırıtıyordu. Tabii neden siriticak beni böyle tavsan tulumumla görünce siriticak tabii.
J=Çok tatlı görünüyorsun karıcım😂
Y=Yaa Jungkook dalga geçmenin sırası değil!
J=Dalga geçmiyorum ki neyse hadi beni içeri almiycak mısın?
Y=Ş-şey özür dilerim unutmuşum da sen niye geldin? Hem annemler var.
J=Annen geleceğimi biliyordu zaten.Hem neden gelemez miyim? Sen benim müstakbel (Boyle yazılıyor galiba...) karımsın sonuçta.
Y=Doğru tabi,hadi geç içeri.
J=Teşekkür ederim karıcım💓
Y=Birşey değil kocacım😊

Jungkook direk benim odama çıktı ve içeri girdi.Bende peşinden kapıyı kapatıp gittim. İçeri girdiğimde Jungkook yatağa oturmuş beni bekliyordu.Bende yanina gidip oturdum. Yatağa oturmuş,bağdaş kurmuş, ellerimiz birleşik ve birbirimize aşk ile bakiyorduk. Sessizliği bozan ise Jungkook'tu.
J=Seni çok seviyorum sevgilim💖
Y=Bende seni çok seviyorum sevgilim

Jungkook beni yanina çağırdı bende emeklene emeklene gittim ve yanina iyice sokuldum. Jungkook beni kendine iyice çekti .
J=İyi geceler karıcım😍
Y=İyi geceler kocacım😍

Ve sımsıkı sarılıp uyuduk.








~DEVAM EDECEK~

Evlilik (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin