Hello it's me

1K 22 16
                                    

☆Ce defapt este dragoste ?☆
Aceasta este întrebarea ce mereu ma frământă.
Sincera sa fiu eu nustiu, fiindcă nu am simțit-o niciodată pentru cineva >dragostea pentru părinți, frate, sora, pur și simplu prietenii nu se numără<

Sunt Anabeli Wolker

Sun eu oare o fata super frumoasa și deșteaptă, și populara, și super perfecta?????

DESIGUR CA NU!!

Sunt o fata simpla dintr-o familie buna, cu toate ca nu e chear completa. Tata a plecat de la noi deodată ce a afla ca mama e însărcinată cu mine.  Când am împlinit 7 ani mam întâlnit pentru prima oara cu el, după întâlnirea noastră el a plecat peste hotare și sa însurat cu o altă femeie pe nume Nataly.

Deci locuiesc cu mama într-o casa care pare mica prin afara dar destul de încăpătoare în interior. Avem momente fericite alături dar și certuri. Sunt momente când ne certam foarte tare eu suparanduma pe ea și ea pe mine se întâmplă să nu vorbim doua trei zile. Sun însă și momente când ma compara cu tata și îmi spune ca sunt prea dusa în el inervanduse pe mine mai tare de cat era pana acum și eu nu pot suferi acele momente, le urasc. 

Desigur veata de adolescent e grea mai ales cea din zilele noastre.

Noi cu mama trecem peste câteodată repede câteodată peste câteva zile fiindcă o iubesc și știu ca și ea o face. 

Sa va spun un pic despre cum arat: am 1.75 sun bruneta ochi verzi>nu-mi place culoare ochilor mei mereu voiam ochi întunecați poate chear negri<, nam un corp deloc perfect cu toate ca sunt care îmi spun ca sunt frumoasa și toate celea, dar eu nu sunt mulțumită de corpul meu și nu contează ce spun cei din jur.
Sigur ca nu ma consider urata dar sunt unele defecte ale mele care leas schimba odată ce as avea ocazia.》mărimea la încălțăminte《de exemplu 😂

Dragoste InterzisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum