Eu:*VĂ IUBESC CU ADEVĂRAT! *
Ea își ridica capul și ma privește direct în ochi și eu la fel...
D.Smith:* Tu chear crezi ca eu nu am bănuit acest lucru ?
Crezi ca nu am observat ca nu ești atenta la ore ci la mine? Chear crezi ca nu am observat cum ma privești ?
Tu chear crezi ca eu nimic nu am observat ?*
Eu stau în fata ei și nu înțeleg un sigur lucru...
Eu:* Dacă ați observat, dacă ați știut totul, dece, dece nu mea-ți spus nimic?...... Măcar ceva.....ceva.....*
D.Smith:* Eu nu știam cum sa procedez, cum sa ma comport în asa situație? Eram confuza am hotărât sa nu fac nimic ci doar sa aștept și sa sper ca o să-ți treacă, ca această atracție a ta față de mine va trece dar....*
Eu:* Dar nu a trecut.... credeți-mă la început eu tot speram ca o să-mi treacă,.... dar nu a trecut. De fiecare data când va vedeam atracția, dragostea mea fata de dumneavoastră creste și la un moment dat am încetat sa ma opun și mam lăsat dusa de val, am recunoscut singura pentru mine ca va iubesc. Da în taina dar totuși.... *
D.Smith:* Dar... eu... eu...
nu... nu pot...mai bine sa pleci.*
Eu cu lacrimi în ochi.
Eu:* La revedere doamna Smith*
Es afara pe ușa și încep a fugi.... era noaptea doar lumina felinarelor mai luminează pe unde și unde strada. Eu fug și fug, și fug, nu vreau sa ma opresc, pur și simplu nu vreau, e greu sa recunoști ca persoana pe care pentru prima data ai iubit-o cu adevărat nui pasa de tine. Nustiu cum am ajuns sa o iubesc... ma frapat din prima clipa când am văzut-o.
De ce anume ea, ce nu mai sunt ale fete, alți băieți? Am găsit și eu în cine sa ma îndrăgostesc. Am ajuns ca nustiu cei cu mine, cu sentimentele mele.... oare sunt greșite, oare sunt o persoana defecta pentru ca iubesc pe cineva mai mare ca mine și de același gen ?????
Chear nu a simțit nimic când mea dat acel sărut pasional? Chear nimic?????
Cei neânregulă cu mine CE?
Ma opresc din fugă respirând cu greu. Ajunsesem într-un parc, ma așezasem pe o banca e răcoare în noaptea ceia eu fiind doar în cămașa și boxerii ce mi ia dat ea. Poate nu era atât de frig cat ma simțeam eu singura, respinsa, afectata și cu o acțiune rece din partea persoanei dragi...
Ma ghemuisem pe banca rece confundata în gândurile mele.... și adorm...
CITEȘTI
Dragoste Interzisă
RomanceDragostea niciodată nu vine prea devreme, dar uneori se întâmplă să se adreseze unei persoane nepotrivite. Nepotrivită după părerea altora însă perfecta pentru tine.