Ne-am distrat, am dansat, cei drept am și servit mult, dar se pare ca Geyk a întrecut măsura, a servit prea multe băuturi tari și a început a arata diverse trucuri, la un moment a început sa se dezbrace,
m-am convins ca mers prea departe, am rugat-o pe Lana să-l ducă acasă eu trebuie sa mai rămân cu colegii de universitate sa o felicitam și sa ne luăm rămas bun pentru ultima data de la directoare.
Eu:* Sa ai grija terog de el.*
Lana:* Sigur, ne vedem iubire*
Ne sarutam scurt și ei doi se urca în Taxi.
Eu:* Termin aici și vin ....*
Lana:*Pa!*
Eu:* Pa pa! *Am terminat mai repede de cat am crezut. Am luat un Taxi și în 30 minute am ajuns la apartament.
Intru și ce vad? Nu-mi venea a crede, peste tot sunt aruncate haine. Mai exact hainele lui Geyk și Lana. Erau ca indiciile ce ma îndreptau spre locul faptei...
Intru în dormitor și acolo ii vad pe ei.....
Nu-mi venea a crede ochilor....Ei fac dragoste în dormitorul nostru, cum.....?
Cum au putut...?Eu nu mau observat fiind prea "ocupați" aşa ca eu ma apropii încet de ei și abea când eram aproape de tot
l-am atins pe Geyk pe spate, acesta tresare de la acesta tresare și Lana... Nu-mi venea a crede ochilor...
Doi oameni din viața mea la care țin cel mai mult din lume sunt alături și se iubesc. Privindu-i asa m-am excitation la maxim...
Abia acum mi-am dat seama ca îl iubesc și pe Geyk.
Eu:* Nu va speriați.... continuați...*
El încearcă sa se dee la oparte/sa se îndepărteze dar l-am oprit și...
Eu:* Nu... haideți, continuați! *
Ei se uitau nedumeriți la mine....
Eu:* Cum ați putut.....? Cum...? *
Câteva clime de liniște mortala.
Eu:*Cum ați putut începe fără mine? *
În timpul acesta îmi dau rochia jos de pe mine și ma alătur lora. Care aveau asa niște fețe şocate.... în cât la vederea lora mea scăpat un zâmbet.
Mă apropii și o sărut pe Lana mai întâi apoi pe Geyk. Am început a ne săruta toți trei, ne simțeam reciproc... ne iubeam... se simțea... noi trei alcătuiam un trio perfect. O dragostea perfecta și incontrolabila emanau inimile, mințile și corpurile noastre excitate.
***Făceam dragoste, ne iubeam toți trei cum nam mai făcut-o pana acum. Probabil asupra noastră acționa alcoolul ^sper ca nu ^ fiindcă ne simțiam atât de bine, era perfect.
În acea noapte eu mi-am pierdut virginitatea.
Inima niciodată nu ne minte, dar da minții niște ibolduri si idei cum ar fi dragostea în trei.
Da tinerii au minți, inimi și suflete nebune. Sun foarte fericita ca inima și mintea mea a reacționat în asa fel când iam văzut pe Geyk cu Lana alinanduse cu săruturi dulci în pat.Sper ca dimineață nimeni sa nu regrete nimic din ce se întâmplă acum.
Acum se întâmplă cea mai dorită si frumoasă placere de pe pământ. Plăcere trupeasca și sufleteasca.....
DRAGOSTEA
Și e neobișnuită acesta și de trei ori mai puternica de cât orice dragoste deoarece se întâmplă intre trei persoane iubitoare, intre trei focuri ce sau aprins în inima și suflet din cauza sentimentelor ce le trăim unul pentru altul.
Te iubesc Lana!
Te iubesc Geyk!
Va iubesc pe ambii mai mult decât orice, chiar mai mult și de cat propria-mi viață, fiindcă fără voi viața mea nu ar mai avea sens.
CITEȘTI
Dragoste Interzisă
RomanceDragostea niciodată nu vine prea devreme, dar uneori se întâmplă să se adreseze unei persoane nepotrivite. Nepotrivită după părerea altora însă perfecta pentru tine.