Ea

468 19 1
                                    

8.30
Prima ora limba română.
Avem ora cu profesoara noua*diriginta*.
Acum suntem în clasa doamna intre în clasa și se saluta cu toți apoi trece la masa sa și deschide catalogul și face prezenta apoi nea predat tema noua după care din nou sa uitat în catalog și a început sa treacă cate un elev la tabla......
Doamna Smith *La tabla trece domnișoara... Wolker*
^O vai sunt eu dc eu ^
Ma ridic de la banca și trec spre tabla îmi da exercițiul și încerc să-l îndeplinesc peste câteva minute...
Eu *Am finisat*
Doamna Smith * Foarte bine să-l controlam*
După câteva clipe de analiza a lucrării mele Doamna ma trece la loc și...
Doamna Smith *Domnișoară, mai aveți de lucrări la gramatica dar în rest e binișor*
Eu dau privirile în jos si stau locului.
Hhuuu in sfârșit orele sau terminat plec acasă.
***
Stau întinsă în pat și analizez cum meam petrecut ziua prima ce-mi vine în cap ora plictisitoare de istorie apoi pauzele vesele aparundu-mi un zâmbet pe fata apoi dintr-o data mam oprit și meam adus aminte ora de limba dar nu faza cu trecut la tabla dar cea cu eu din banca o urmăream cu privirile pe noua profesoara. Mișcările ei fixe dar de o grație splendida, vocea ei melodioasa îmi răsună în cap și momentele când se uita prin clasa cu un zâmbet abea schițat pe față....
^Stai un pic ce tocmai am făcut...  meam amintit cum în tipul orelor o admiram pe profesoara ??? Serios???
Cei neunregula cu mine ???
O vai doar nu mam.... nuuuu
Nu nu poate fi o cunosc abea 2 zile și plus la asta niciodată nu mam simțit atrasa de fete sau femei.... Ei bine erau unele pe care le admiram dar doar pentru ca arătau bine, dar aici e altfel ea ma atrage într-un mod anume și nu înțeleg dece?
Da sper ca nui nimic și o să-mi treacă cio mai fi și asta.^
Într-un final alungându-mi toate gândurile adorm.

Dragoste InterzisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum