Sarutul

331 16 0
                                    

D.Smith:* De ce nu ai îmbrăcat hainele ce ți leam pregătit, e vrio problema?*
Eu:* Nu, nici o problema doar ca nu vreau sa deranjez persona căruia ii aparțin acestea.*
D.Smith:* Mda nu ai cum sa deranjezi cu ceva pe "cine" fiindcă acele haine sun ale mele, eu leam procurat fiindcă sunt comode. Acum dute și te schimba sunt sigura ca nu e chear comod sa stai toată ziua în aceleași haine.*
Eu:*Bine, mulțumesc. *
Intru în bae și respir ușurată fiindcă hainele sunt ale ei dar nu a vreunui cavaler de al ei.
După ce leam tras pe mine ingalandule mirosul fiindcă era mirosul ei, pe care îl adoram.
Es din bae și ma îndrept spre canapea, o vad pe ea întinsă in pat pe burta, cu capul  spre ecranul televizorului  sprijinindu-l cu mâinile. Apoi atenția mi-o atrage filmul derulat la TV era acel film ales de mine ea încă îl viziona. Îmi era plăcut faptul ca mea aprobat alegerea.
Ma apropii de canapea.
Ea şea îndreptat privirile la mine de parca vrea sa ma noteze pentru cum arat și zimbi.
Nustiu poate pur și simplu a zâmbit drăguț la mine, dar mie îmi părea ca e un zambet subînțeles, poate chear  pervers și mam înroșit zâmbind și eu pervers.
Îmi făcu semn cu mana sa ma așez  >mângâind partea de canapea libera lângă ea<.
Eu cam rușinata doar ma așez pe o parte dar ea...
D.Smith:*Întindete lângă mine ca nu îți fac nimic în orice caz sigur nu-ți pun o nota rea.*
Începem a râde la aceste cuvinte, eu întinzându-ma lângă ea și făcându-mă comodă.
Vizionam în liniște filmul îl primisem deja de vrio 6 ori, practic îl știam pe derost, dar acum e ceva deosebit e mai interesant ca de obicei fiindcă îl privesc cu ea și se vede pe fata ei ca ii place acest film.
Veni momentul scenelor palpitante și eu știind ce va ura zâmbeam și uneori îmi acoperea fața cu mâinile, ea se uita la mine și nu înțelegem ce se întâmplă.
Într-un final mam liniștit și ne uitam la film....
^Muzica romantica, atmosfera placuta.....^
Mai pe  la un moment dat când personajele din film erau mai mai sa se sărute nu am rezistat și....
Am sărutat-o.....
Vai avea asa niște buze moi și dulci...

Dragoste InterzisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum