Ma apropii de ușa și o deschid... rămân complet socata când în fața pragului o vad pe ea...
O privesc uimita timp de câteva clipe, era complet unda din cauza ploii iar pe obrajii ei cândva rumeni iar acum palizi se scurgeau lacrimi.
Eu:* Doamna Smith, ce-ți trebuie? *
Ea ma privește direct în ochi și....
D.Smith:* Tu!*
Ea se apropie rapid de mine își pune manile pe fața, își lipește buzele de ale mele nam reușit sa acționeze, pur și simplu stăteam nemișcata. Se desprise din sarut intre noi rămânând doar câteva milimetri distanta ii puteam simți respirația,...inima...
D.Smith:* Imi pare atat de rau Anabel.... Scuză-mă.....*
Încerca să-mi plaseze săruturi pe buze.
D.Smith:* Scuză-mă....*
A inceput să-mi plaseze săruturi mici pe față dar am respins-o ținând-o de încheierile mâinilor și îndepărtând-o puțin .....
Eu:* Ce sa întâmplat? *
D.Smith:* Tu ai plecat, am încercat sa par ca nu-mi pasa.... Sau întâmplat multe , am trecut prin multe greutăți, dar în acele momente dificile ce leam avut ma puteam gândi doar la tine.....am nevoie de tine.*
Încearcă sa ma sărute dar nu o face.....
Nustiu ce era cu mine într-o clipa mea dispărut toată supărare toate emoțiile negative. Ma supra încărcau emoțiile din cauza cărora am suferit o perioada: dragoste, pasiune, dorința.....
Atunci eu o iau și o lipesc puternic de perete și o sărut îndelung foarte fierbinte și pasional, cobor la gat cu saruturi apoi din nou la buze și din nou cobor cu mici săruturi pe gat mai jos la piept.... ii desfac câțiva nasturi de la cămașă ea îmi ia mana și o pune peste pieptul ei apoi zâmbi dulce și cu dragoste în priviri. Neam mai sărutat scurt de câteva ori neam luat de mână și neam îndreptat spre dormitorul meu......In noapte asta am făcut ceia ce demult îmi închipuiam si imi doream în cele mai perverse și pline de dragoste pentru EA visuri trăite cu ochi deschiși. Meam imaginat noaptea noastră deosebita de atâtea ori in atâtea scenarii dar nici prin cap nu-mi putea trece ca aşa ceva se va întâmpla în realitate .
EXPLODAM!
Eram aşa de fericita și mulțumită de ceia ce se întâmplă. E chear mai bine de cât Îmi puteam imagina.
Cu toate ca nu am nici o experiență în acest domeniu care mereu mea părut unul foarte interesant și deosebit.... pur și simplu îmi ascultam inima.Am ajuns în dormitor, ma aruncat pe pat și sa urcat deasupra mea. Buzele noastre sau alipit din nou aveam în noi o dorința ce nu o mai puteam stăpâni. Ne sărutam pasional și ne atingeam corpurile și ne mângâiam cu mâinile pe spate,piept, abdomen, fund, primim placere una de la alta..... Asa de plăcut as vrea sa nu se termine niciodată aceasta noapte DE AMOR, DRAGOSTE, PASIUNE, DORINȚA, PLĂCERE.
CITEȘTI
Dragoste Interzisă
RomanceDragostea niciodată nu vine prea devreme, dar uneori se întâmplă să se adreseze unei persoane nepotrivite. Nepotrivită după părerea altora însă perfecta pentru tine.