szeretet

73 9 3
                                    

Szeretet:

Nem, nem a szerelemről akarok beszélni. De még a testvéri, baráti vagy a szülői szeretetről sem.

Van az a szeretet, amit az iránt érzel, akit még nem láttál élőben. Pedig ott van, hallod hangját, látod őt képeken. Beszélgetsz vele, tudod, hogy milyen a lelke.

Tudod, hogy mit érez, tudod, hogy milyen a világról a gondolkodása, az emberekről mi a véleménye. Látod őt magad előtt és szereted azt a személyedet, amikor vele beszélgetsz, mert ő biztosan ott lesz és meghallgat. Tanácsot ad, de nem is kell, hogy segítséget adjon. Már szimplán az sokat segít neked, hogy meghallgat, hogy érezteti veled, hogy ő itt van veled és rá számíthatsz.

Válasszon el titeket egy mérföld.

A kor.

Válasszanak el téged tőle a környezeted, az életed, ő ott van akkor is melletted.

Szerelmes vagy a lelkébe és azokba a szép szemeibe, amikben látod lelkét.

Kíváncsi rád. Érdeklődik irántad. És ő nem ítél el azért, amilyen vagy.

Elmondja rólad a véleményét. Kertelés nélkül. De nem itélkezik.

Ő senki iránt nem ítélkezik, pedig az emberek őt csak elítélni tudják.

Szereted az embert. A gondolkodását a világhoz, maga az élethez. Nem a külsejét szereted, mégha az is bámulatra méltóan csodás.

Ő számodra a csillag, ami bevilágítja azt a sötét űrt, ami benned lakozik. Csillogást ad az életednek, értelmet ad ennek az életnek nevezett pokolnak.

És, ha majd egy nehéz napon esel túl: ő ott lesz neked.

Ha életed legrosszabb napját élted át: ő ott lesz neked.

Ha most vagy a világon a legboldogabb: ő ott lesz neked.

Ha csak egy átlagos napon estél túl: ő ott lesz neked.

Ő mindig ott lesz veled.

Mert azt szeretné, hogy tudd: Fontos vagy! Számomra és a világ számára.

Ő mindenkiben megtalálja a szépet, a jót. De ő benne csak egy szép arcot látnak, ijesztő kisugárzással.

És ami a legrosszabb: elítélik.

Nem adják meg neki az esélyt.

Amilyen jó ő az emberekhez... Olyan rosszak hozzá.

Számomra ő a múzsa. A megtestesült író és a katona, aki harcol a hazájáért.

Számomra te vagy az… Aki megtanítja milyen is az a feltétlen nélküli szeretet.

Köszönöm neked.

A mai napom? Az egész hetem? Az egész hónapon? Vagy az egész évem?

Ő mindig benne van a napjaimban.

12 pontWhere stories live. Discover now