Nem tudok másról írni csak rólad. Te vagy a napjaimnak a fénypontja, te vagy az, akiért minden nap felkelek. Te adsz nekem erőt, tudtodon kívül.
Néha már annyira szeretlek téged, hogy az fáj. Rád nézek és sírok, nem tudom elhinni, hogy valaki, hogy lehet ennyire jó ember, mint te. Becsüllek téged és nagyra tartalak, mert te már olyan sokat elértél és még fogsz is. Ha valaki, aki vinni fogja valamire az életben... Az te leszel. Már most elérted, hogy az emberek szeressenek és kövessenek, már attól jobb emberré tetted őket, hogy megosztottad a világról a gondolkodásodat. És ahogy viselkedsz velünk... Az csodálatos. Nem találkoztam még ilyen emberrel és nem is fogok, mert soha nem fogok hozzád hasonlót találni.
Benned megbízok, az életemet a kezedbe adnám. De mit is beszélek én? Már a szívemet neked adtam és a józan eszemet, a gondolkodásomat és a lelkem azon részét, amit csak akkor lehet látni, ha írok.
Te lettél a múzsám és ezt akárhányszor hangoztatom csak még jobban büszke vagyok magamra. Te lettél az a személy, akiről írok, nem is tudnék másról írni, ha nem rólad.
A lelked valójáról és a gondolkodásodról. Olyan jó ember vagy, nem is tudom elhinni, hogy neked lenne rossz oldalad.
Pedig van. Mindenkinek van, nem lehet ő a kivétel, akármennyire is egy angyal, kívül belül, főleg azokkal a szemekkel, amiben látod lelkét.
Rád nézek és elsírom magam, rendes örülök magamnak, hogy rád találtam. Nélküle az életem mit se érne, egy kész káosz lenne az életem.
Mit is beszélek. Ő a káosz... Ő a káosz, aki rendbe szedi napjaim és engem.
Rendbe szedtél, utat mutattál nekem és ezért nagyon hálás vagyok neked. Köszönöm neked, szívből köszönöm, hogy van még ilyen ember a földön, mint te.
És persze anyukádnak is köszönöm és apudnak, akik ilyen csodás embert hoztak össze. Szívből köszönöm nekik is, mert egy csoda a fiatok van.
Egy kész mű vagy, le kellene festeni, hogy aztán az egész világ csodálhasson téged.
És köszönöm az embereknek, akik ott voltak mellette.
Én nem lehetek ott és nem is lehettem. De a remény hal meg utoljára...
Szóval kérlek maradj ilyen jó ember, mint most és kérlek... Urald körülöttem a káoszt.