Daina - düşünceler

119 6 3
                                    

Lizzy, onun bir wondor olmadığını söylediğinde yapabileceğim en iyi şey şehir değiştirmekti.Bu yüzden küçük kasabamızdan ayrılıp çocukluğumun geçtiği yere dönecektim.Cravnyl'e... Onu bu işlerin içine sokmak istememiştim.Ama bu onun kaderiydi.Kaderini değiştiremezdim.Onun yavaş yavaş bir insana dönüştüğünü, güçlerini kaybettiğini görmem,ona söz hakkı vermeden bunları yapmam imkansızdı.Yapamazdım.İnsan olmak istiyorsa bu olurdu.Ama şuanda değil.Okulundaki 1. Dönemini tamamlamasını bekleyip Cravnyl'e geldik. Ev bulmam ve yerleşmemiz zor olmadı. Wendy sayesinde birkaç gün içinde  buraya ayak uydurduk. Onu zengin ve itibarlı ailelerin çocuklarını yazdırdığı özel okula yazdırmak mecburiyetinde kaldım. Evimize ve benim iş yerime en yakın olan okul burasıydı.Onu gözümün önünden ayıramazdım. Bu okulu ve Cravnyl'i sevmediğinden  eminim. Üstelik babasını ve bütün anılarını kasabada bırakıp buraya gelmemiz içindeki nefretini körüklüyordur. Yinede merak ettiğim ve asla tahmin edemeyeceğim bir şey var. Herkesin her şeyi bildiği ama bir tek kendisinin bilmediği bir yere ait olmak nasıldı? Onu bu karmaşaya çekmek istemezdim. O benim kızımdı. Ona tabiki de yardım edecektim.Sadece beklememiz gereken bir dönem vardı.Yazın başlangıcıyla Wondor eğitimi de başlayacaktı. Umarım her şey yerine oturduğunda pişman olunacak bir şey de kalmazdı.

* * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Wondoras SoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin